همایشها و نمایشگاه ها

مجذوب کننده ترین دلایل سفر به استانبول را بدانید

استانبول یکی از متنوع ترین، خارق العاده ترین و پرجنب وجوش ترین شهرهای جهان به شمار می رود. تنها چند شهر در جهان هستند که تجربه سفر به آن ها به میزان استانبول می تواند لذت بخش باشد. استانبول به قدری مجذوب کننده است که در هر فصلی از سال دلیلی برای بازدید...

16 بهمن 1402

اون برای پوتین نامه فرستاد ، جزئیات پیغام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور روسیه

رهبر کره شمالی در پیامی برای همتای روس خود تاکید نموده است که دوکشور قدرتمندانه از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

25 مرداد 1402

همایش ملی بزرگداشت سیدمصطفی سعیدی برگزار می گردد

بهزاد پاکدل، مسئول کانون هنرهای آیینی سنتی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، با بیان اینکه انجمن آیینی سنتی استان لرستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همایش ملی بزرگداشت نقال برجسته کشور زنده یاد سیدمصطفی سعیدی را...

17 اسفند 1401

کاخ سعدآباد و کاخ گلستان بیشترین تعداد بازدید کننده را داشتند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاخ سعدآباد و کاخ گلستان بیشترین تعداد بازدید کننده را داشتند.

26 بهمن 1401

JBL در نمایشگاه CES 2023 از 8 هدفون بی سیم رونمایی کرد

شرکت JBL در زمینه محصولات صوتی یکی از برترین ها محسوب می گردد و نیازی به معرفی ندارد. البته در این میان باید خاطرنشان کنیم سامسونگ مالک این برند است و بسیاری از کاربران از این موضوع خبر ندارند. در هر صورت ساعاتی قبل این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2023 از چندین...

19 دی 1401

معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبیشهر زیبا و هیجان انگیز دبی را می توان یکی از لوکس ترین مقاصد دنیا برای سفر به حساب آورد. دبی به عنوان یکی از شهرهای امارات متحده عربی، سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و با آیتم های لوکس و بی نظیر خود از آن ها پذیرایی...

12 شهریور 1401

اصفهان، میزبان میهمانان وزارت خارجه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از وزارت امور خارجه درخواست می گردد که مرکز همایش های بین المللی اصفهان یکی از پیوست های سفر های داخلی و خارجی وزارت خارجه باشد.

29 مرداد 1401

آغاز بلیت فروشی کنسرت های جشنواره موسیقی فجر با 30 درصد ظرفیت

بلیت فروشی اجرا های صحنه ای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه با اختصاص 30 درصد ظرفیت تالار ها برای تماشاگران آغاز شد.

20 تیر 1401

300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در امسال 80 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری بازگشتند.

2 تیر 1401

اولین روتر گیمینگ چهار بانده مجهز به WiFi 6E در دنیا

آیا برای ورود به ضیافت اینترنت بی سیم 6GHz آماده هستید؟ بلیط ورودی قسمت VIP شما، آخرین نسل وای فای یعنی WiFi 6E می باشد. ایسوس به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده محصولات کامپیوتری در دنیا، اولین روتر گیمینگ چهاربانده دنیا با فرکانس 6GHz ، با نام تجاری ROG Rapture GT-AXE16000...

16 خرداد 1401

نمایشگاه کتاب راه اینست در کتابخانه مرجع کانون برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایشگاه با عنوان راه اینست ویژه فروردین و اردیبهشت 1401 است و منتخبی از کتاب های کودک و بزرگسال با موضوع مذهبی را در برمی گیرد.

15 خرداد 1401

لزوم ساماندهی فعالیت های پژوهشی شهرداری تهران

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در جلسه ای با شهردار منطقه 13، سه رویکرد مهم این مرکز در زمینه دانش محور کردن و کاربردی کردن طرح ها و پروژه ها را تشریح و احکام رئیس و دبیر شورای پژوهش این منطقه را اهدا کرد.

29 اردیبهشت 1401

سفر موجودات خیالی از فکر به دنیای مدرن

تهران (پانا) - نمایش کروموزوم 7 در گالری شهریاران برگزار گشت. این اولین نمایش از مجموعه نمایش های هفتادو است. مجموعه ای که به آثار هنرمندان دهه هفتاد و هشتاد اختصاص داده شده است.

4 اردیبهشت 1401

آمریکا مسئول شکست احتمالی مذاکرات است

تهران (پانا) - وزیر امورخارجه ایران گفت اگر آمریکا و طرف غربی در این لحظات حساس و شرایط حساس مذاکرات ما در وین، واقع بینانه برخورد نکنند، حتما مسئول شکست احتمالی مذاکرات خواهند بود.

3 اردیبهشت 1401

تیم آلومینیوم اراک درگیرانه بازی می نماید، مهدی شیری به فولاد می آید

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا رجبی بعد از ظهر امروز شنبه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر آلومینیوم اراک بیان نمود: فردا بازی سخت مقابل آلومینیوم اراک داریم. تیمی که بسیار دونده و پرتلاش است و درگیرانه بازی می نماید.

24 فروردین 1401

تسهیل اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی با صنعتی سازی مسکن

احمد طاهری اصل رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشور ضمن انتقاد از عدم اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی در بخش ساختمان گفت: ما احتیاج داریم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یک الگوی خاص برای بهینه سازی مصرف انرژی بخش ساختمان داشته باشیم....

10 اسفند 1400

نوروز در ازبکستان؛ جشن تجدید طبیعت

اگر آشنایی با سنت های نوروزی دیگر کشورها برای شما جالب است، در ادامه با خبرنگاران باشید و درباره رسوم نوروزی ازبک ها بخوانید.

14 بهمن 1400

خانه ای در شیراز که هنر دوره قاجار را به خوبی منعکس نموده است

خبرگزاری تسنیم/ این خبر پیرامون خانه ای در شیراز که هنر دوره قاجار را به خوبی منعکس نموده است، برای شما نوشته شد.

18 دی 1400

روسیه و آمریکا در حال تهیه سندی در زمینه امنیت سایبری هستند

به گفته یک دیپلمات روس در مقر سازمان ملل در ژنو، تصویب قطعنامه ای مشترک از سوی روسیه و آمریکا در زمینه امنیت اطلاعاتی که در حال تهیه است، امنیت دنیا را تقویت نموده و جهت گیری مذاکرات آینده در این عرصه را معین خواهد نمود.

10 آذر 1400

آشنایی با معماری فرودگاه بین المللی کانسای ژاپن

بدون شک فرودگاه کانسای ژاپن را که نمادی از معماری های تک است، می توان از جمله دستاوردهایی دانست که نه تنها با تکیه بر فناوری پیشرفته زمان خود طراحی و ساخته شده، بلکه بقای آن هم وابسته به تجهیزات بسیار پیشرفته است.

7 آذر 1400
تعداد: (69)