300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در امسال 80 واحد صنعتی راکد به چرخه فراوری بازگشتند.

300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

حاتمی امروز 3 بهمن ماه در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای صنعتی استان اضافه نمود: در امسال تعداد 80 واحد فراوریی راکد در استان به چرخه فراوری بازگشتند و امید است با مساعدت های اجرا شده تا سرانجام سال این واحدها به 100 واحد برسد.

وی با اشاره به اینکه 1400 واحد فراوریی در استان پروانه بهره برداری کسب نموده اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 1100 واحد فراوریی فعال و 300 واحد فراوریی راکد در استان وجود دارد.

حاتمی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ارومیه 133واحد فراوریی حق انتفاع زمین دارند، اظهار کرد: از این تعداد واحد نزدیک 91 واحد صنعتی پروانه بهره وری دارند و درحال حاضر 71 واحد فراوریی با اشتغالزایی 1600نفر فعال هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی یاد آور شد: حل موانع فراوری، احصای مسائل واحدهای صنعتی و طرح در کارگروه تسهیل موانع، حمایت های اقتصادی و پرداخت هزینه های واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از جمله حمایت های شهرک های صنعتی استان از واحدهای فراوریی است.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی با تمام توان در سالی که مزین به حمایت از فراوری و مانع زدایی از فراوری است از واحدهای فراوریی استان حمایت می نماید و در این راستا با برطرف مسائل واحدهای فراوریی راکد در کوشش است آن واحدها را به چرخه فراوری باز گرداند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید