معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی

به گزارش وبلاگ نوکیا، هتل های ساحلی دبی

شهر زیبا و هیجان انگیز دبی را می توان یکی از لوکس ترین مقاصد دنیا برای سفر به حساب آورد. دبی به عنوان یکی از شهرهای امارات متحده عربی، سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و با آیتم های لوکس و بی نظیر خود از آن ها پذیرایی می کند. شما با سفر به دبی می توانید به بزرگ ترین و برترین مراکز سرگرمیی و سرگرمی موجود در دنیا اعم از باغ وحش ها، نمایشگاه ها و حتی شهر بازی ها بروید و از این منطقه ها بازدید کنید.

معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی

اگر چه امکاناتی که در این شهر در اختیار مسافران و جهانگرد ها قرار می گیرد، غیر قابل شمارش است، اما باید بدانید که این شهر علاوه بر آیتم های هیجان انگیز، دارای هتل های بی نظیر و با کیفیت است که هر کسی را به وجد می آورد. هتل های نواحی ساحلی دبی از جمله هتل های مطرح و پر طرفدار این شهر هستند که با ارائه چشم مقدار ای عالی از دریاها و خلیج های اطراف شهر، همه ساله علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می نمایند. در ادامه مطلب، قصد داریم تا به معرفی برترین و محبوب ترین هتل های ساحلی دبی بپردازیم و ویژگی های هر یک را به طور مختصر بیان کنیم. اگر شما نیز از علاقه مندان به شهر لوکس و زیبای دبی هستید، در ادامه همراه وبلاگ نوکیا باشید.

برترین هتل های ساحلی دبی کدم اند؟

هتل های نواحی ساحلی دبی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آیند که در خط ساحلی این شهر قرار گرفته اند. خط ساحلی دبی یکی از چهار مجمع الجزایر لوکس و عظیمی است که به دست انسان ساخته شده. خط ساحلی دبی، با نام ساحل نخل نیز شناخته می شوند و در امتداد دریای خلیج فارس قرار دارند. اغلب هتل های لوکس این بخش در سه منطقه اصلی ساحل، متراکم شده اند. البته لازم به ذکر است که همه هتل های موجود در دبی جزو هتل های لوکس و گران قیمت به شمار نمی آیند و شما با سفر به دبی می توانید به هتل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت، میان رده، میانه و لوکس دست پیدا کنید.

همچنین خوب است بدانید که به دلیل معماری پیشرفته و استفاده از تکنولوژی های روز در این شهر، همه هتل های دبی دارای امکانات عالی و طراحی فوق العاده هستند. همان طور که اشاره کردیم، هتل های نواحی ساحلی دبی اغلب در منطقه ها خاصی در کنار یکدیگر به وجود آمده اند و اکثراً دارای امکاناتی مانند استخرها و باشگاه های مدرن، امکانات سرگرمیی فراوان و خدمات ویژه هستند. هتل های ساحلی دبی در منطقه ای واقع شده اند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و گردشگران به راحتی می توانند در حوالی نیمه شب نیز در این منطقه به گشت و گذار بپردازند. در ادامه با وبلاگ نوکیا باشید تا به معرفی لوکس ترین هتل های نواحی ساحلی دبی بپردازیم.

هتل آتلانتیس، نخل Atlantis The Palm, Dubai

از معروف ترین هتل های ساحلی دبی می توان به هتل نخل آتلانتیس اشاره کرد. این هتل یکی از بزرگ ترین اقامتگاه های این شهر به شمار می رود و دارای 1500 اتاق با کیفیت و فوق العاده است. برخی از سوئیت های هتل Atlantis The Palm به گونه ای طراحی شده اند که کف آن ها با شیشه خاصی پوشانده شده است و می توانید آکواریوم را از آن تماشا کنید.

از دلایل محبوبیت هتل نخل آتلانتیس می توان به طراحی منحصر به فرد اتاق های آن، مانند اتاق هایی در زیر دریا و با دیوارهایی از آکواریوم اشاره کرد. دیزاین اتاق ها در این هتل از آیتم های دریایی الهام گرفته شده است و مهمانان می توانند در قسمت های سرگرمیی و سرگرمی هتل، تجربه شنا و بازی با دلفین ها را نیز داشته باشند. هتل نخل آتلانتیس دارای یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه می باشد و همچنین در این اقامتگاه می توانید از آکواریوم بزرگ و زیبای آن بازدید کنید. هتل نخل آتلانتیس یکی از برترین هتل های خاورمیانه به شمار می رود که امکانات و خدماتی باورنکردنی را برای مهمانان خود عرضه می کند.

این هتل تشکیل شده از بخش هایی مانند 1500 اتاق و سوییت، 20 رستوران لوکس و باکیفیت ، 3 کافی شاپ مجهز ، سالن بدن سازی و ورزش ، سالن اسپا و ماساژ حرفه ای و همچنین دسترسی رایگان اختصاصی به بزرگ ترین پارک آبی جهان می باشد. با رزرو اتاق در هتل نخل آتلانتیس می توانید اقامتی رویایی را با چشم انداز زیبای ساحل تجربه کنید. شنا با دلفین ها، پارک های آبی بزرگ، باشگاه بچه ها، آبگرم Shui Qi، گشت با کشتی کروز، سواری با قایق ای بی آر ای، هلی کوپتر سواری، اجاره ماشین های لوکس و همچنین یک آکواریوم بزرگ زیر آب از جمله امکاناتی هستند که هتل نخل آتلانتیس را به یکی از برترین هتل های ساحلی دبی تبدیل نموده اند.[/vc-column-text]

هتل وان اند اونلی پالم (One & Only The Palm)

هتل وان اند اونلی یکی از اقامتگاه های ساحلی فریب انگیز و دنج است. این هتل سه رستوران دارد که سرآشپز آن ها آقای یانیک آلنو فرانسوی است، سرآشپز معروف که دارنده سه ستاره میشلن است و غذاهایی فوق العاده می پزد. با ورود به این هتل در نگاه اول مجذوب استخر تماشایی اش می شوید، استخری که تاثیر زیادی در زیبایی منحصربفرد آن دارد. هتل وان اند اونلی پالم 90 اتاق، ویلا و سوئیت دارد که در احاطه باغ های سرسبز هستند.

نکته جالب درباره ویلاهای این هتل این است که این ویلاها دکوراسیونی شبیه ریادهای مراکش دارند، پس در این ویلاها اقامتی متفاوت را تجربه می کنید. در اینجا همه چیز لوکس است و آنقدر امکانات این ریزورت استاندارد است که با بودن در آن حس می کنید که در هتل های بوتیک هستید. برای احساس واقعی زیبایی خیال انگیز هتل باید تا شب صبر کنید، همین که آسمان تاریک می شود با روشن شدن فانوس ها، هتل حال و هوایی جادویی به خود می گیرد.

هتل فور سیزن (Four Season) در ساحل جمیرا

همان طور که گفته شد، هتل های نواحی ساحلی دبی در ساحل نخل یا ساحل نخل جمیرا واقع شده اند و بنابر این جای تعجب ندارد که بسیاری از امکانات و منطقه ها این ساحل به نام جمیرا نام گذاری شده باشند. هتل چهار فصل جمیرا نیز یکی از مطرح ترین هتل های ساحلی دبی به شمار می رود و اتاق هایی با چشم اندازی مختلف را در اختیار مهمانان قرار می دهد. با اقامت در هتل چهار فصل جمیرا این فرصت را دارید تا از چشم انداز زیبای ساحل در کنار طراحی و دیزاین داخلی اتاق ها و سوییت ها لذت ببرید. همه اتاق ها و سوییت های هتل چهار فصل جمیرا دارای بالکن هایی با طراحی منحصر به فرد و مبلمان زیبا هستند. امکاناتی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، حمام های اختصاصی مجهز، باشگاه های بدن سازی و ورزشی و سالن اسپا و ماساژ تخصصی از جمله امکانات ویژه این هتل به شمار می فرایند.

هتل فیر مونت دی پالم (Fairmont The Palm)

دور تا دور استخر هتل را درختان نخل احاطه کردند که پس از شنایی لذتبخش می توانید در زیر سایه این درخت ها مدتی آرام بنشینید و به چشم انداز آسمان خراش های مارینا در دوردست خیره شوید. هم زوج های جوان و هم خانواده ها در این هتل لحظاتی خوب را می گذرانند. هتل 4 استخر و ساحلی 800 متری دارد که در آن می توانید سرگرمیاتی مثل والیبال، تنیس، قایق سواری و ورزش های آبی داشته باشید.

هتل جمیرا النسیم (jumeira Al Naseem)

اگر هتل های مدرن را به هتل های زرق و برق دار عربی ترجیح می دهید این هتل چند طبقه برایتان مناسب است. زیباترین قسمت این هتل باغ های رو به دریای آن است که معمار معروف، بیل بنسلی آن ها را طراحی نموده است. در هتل، سه استخر بزرگ می بینید که درختان نخل اطرافش زیبایی آن ها را دوچندان نموده است. در گوشه ای از هتل تالابی وجود دارد که لاک پشت های دریایی قبل از رها شدن در طبیعت در آنجا نگهداری می شوند. چترهای فیروزه ای در ساحل گذاشته شده و کلبه های ساحلی زیبایی هم در چند متر آنطرف تر دیده می شوند.

هتل ماندارین شرقی جمیرا، دبی

هتل ماندارین شرقی یکی دیگر از شعبات هتل های جمیرا به شمار می رود که در لیست هتل های ساحلی دبی قرار گرفته است. این هتل دارای باشگاه های بدن سازی و ورزشی بسیار مجهزی می باشد که مهمانان می توانند از برخی خدمات آن ها به صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین رستوران ها و کافی شاپ های هتل ماندارین جمیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به طوری که با اقامت در آن، علاقه دارید تا کل سفر خود را در هتل بگذرانید. همچنین این هتل خدمات آب درمانی و اسپای تخصصی را با تمرکز بر ریشه آسیایی این درمان ها به مهمانان ارائه می دهد.

هتل لمردین دبی

از دیگر هتل های لوکس و 5 ستاره منطقه ساحلی دبی می توان به هتل لمردین اشاره داشت. این هتل یکی از مناسب ترین اقامتگاه ها برای سفرهای خانوادگی می باشد و امکانات مهیجی را برای بچه ها فراهم نموده است. هتل لمردین دبی از هتل های قدیمی و سلطنتی این شهر به شمار میرود که دارای تنوع بسیاری در رستوران ها و کافی شاپ ها است. با اقامت در هتل لمردین دبی می توانید طعم های اصلی عربی و خاورمیانه ای را در کنار غذاهای بین المللی و خلاقانه بچشید و از چشم انداز ها اطراف هتل لذت ببرید. موج سواری و ماهیگیری و حمام ترکی و زمین گلف و بازی های کامپیوتری برای بچه ها از جمله فعالیت هایی هستند که می توانید با اقامت در این هتل تجربه کنید.

هتل نخلستان جبل علی

اگر علاقه مند به اقامتگاه های دنج با محیطی آرامش بخش و دلپذیر هستید، بنابر این هتل نخلستان جبل علی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای شما در سفر به دبی به حساب بیاید. این هتل در چند قدمی سواحل دبی قرار گرفته است و دسترسی بسیار راحتی را به مراکز خرید معتبر و مجتمع های تجاری مطرح، مانند مجتمع تجاری ابن بطوطه فراهم نموده است. از جمله امکاناتی که هتل نخلستان جبل علی برای مهمانان خود فراهم نموده می توان به آبشار مصنوعی داخل هتل و باغچه هایی بزرگ با طاووس های زیبا در آن ها، اشاره کرد. با اقامت در این هتل می توانید خاطرات به یاد ماندنی را در کنار همراهانتان ثبت کنید.

برج العرب جمیرا Burj Al Arab Dubai

قطعاً در بین هتل های ساحلی دبی یکی از برترین ها می تواند هتل برج العرب به شمار بیاید. این هتل از برترین هتل های دبی و البته برترین هتل های جهان می باشد که دارای هفت ستاره است. هتل برج العرب دارای اتاق ها و سوییت های منحصر به فرد بسیاری است و در عین حال نیز از حدود 200 آپارتمان دوبلکس تشکیل شده و با امکانات و خدمات فوق العاده پذیرای مهمانان و مسافران این شهر لوکس می باشد. امکانات و زمین بازی گلف، اجاره ماشین های لوکس، استخرهای متنوع و بزرگ و همچنین رستوران های بی نظیر در خاورمیانه از جمله ویژگی های این هتل به شمار می فرایند.

هتل هیلتون دابل تری

هتل هیلتون دابل تری یکی از برترین هتل های ساحلی دبی به شمار می رود که اتاق هایی با امکانات بسیار لوکس و مجلل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با اقامت در هتل هیلتون دابل تری این فرصت را خواهید داشت تا در کنار چشم انداز زیبای ساحل ، از اتاق ها ، سوییت ها و آپارتمان های لوکس آن استفاده کنید و غذای لذیذی را در رستوران های هتل صرف نمایید. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مهمانان می باشد که می توانند به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا نمایند. هتJل هیلتون دابل تری با باشگاه های متعدد و مجهز، سالن های یوگا و چندین فضای سرگرمیی و سرگرمی پذیرای مهمانان شهر دبی می باشد.

هتل ساحلی شرایتون جمیرا

هتل ساحلی شرایتون جمیرا یکی از هتل های بسیار لوکس و محبوب این شهر می باشد که می تواند در لیست برترین هتل های ساحلی دبی قرار بگیرد. دسترسی به پارک آبی وایلد وادی که به عنوان محبوب ترین پارک آبی دبی شناخته می شود را می توانید با اقامت در این هتل به دست بیاورید و تجربه های هیجان انگیزی را در آن کسب کنید. همچنین امکانات لوکس و رفاهی از جمله استخرهای مختلف، سونا، جکوزی، زمین های بازی بزرگ و متنوع از جمله خدماتی هستند که هتل ساحل ساحلی شرایتون جمیرا در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل های لیست، کمی پایین تر می باشد؛ این در حالی است که هتل شرایتون جمیرا دارای یک باغ بزرگ و مکانی سرگرمیی در کویر دبی نیز می باشد. این هتل همچنین دارای رستوران ها و کافی شاپ های متعدد بین المللی و خاورمیانه ای است که با غذاها و نوشیدنی های با کیفیت و خلاقانه از مهمانان خود پذیرایی می کند.

سؤالات متداول

  1. معروف ترین مکان های تماشای دبی کدم اند؟

از برترین مکان ها و محله برای افرادی که برای گردشگری به دبی می فرایند عبارت اند از:

  • نهر دبی
  • الفهیدی و السیف
  • بر دبی و بور جمعه
  • مرکز شهر و خلیج تجاری
  • ساحل مینا سیاحی و مدیا سیتی دبی
  • دبی مارینا
  • اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR)
  • جزیره نخل جمیرا
  1. شهر دبی به چه چیزهایی شناخته می شود؟

دبی به خاطر جاذبه های تماشای مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خرید که با آکواریوم های ماموت و پیست های اسکی سرپوشیده همراه هستند، مشهور است. اما این شهر دارای نکات برجسته فرهنگی نیز می باشد.

  1. لوکس ترین هتل دبی کدام است؟

برج العرب که مرتباً به عنوان مجلل ترین هتل جهان معرفی می شود، تنها هتل هفت ستاره دبی است که با طراحی زیبایی و چشم نواز، اتاق ها و سوییت های لوکس، اجاره ماشین های مجلل و بی نظیر، پذیرایی به یاد ماندنی را از مهمانان و گردشگران به عمل می آورد.

  1. چگونه برترین هتل دبی را برای اقامت انتخاب کنم؟

در ادامه به نکات مهم برای رزرو هتل در دبی می پردازیم:

  • قبل از رزرو هتل تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید تا در مورد هزینه ها و لوکیشن مکان های مختلف اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.
  • قوانین شهر دبی را مطالعه کنید تا مسئله ای برای شما پیش نیاید.
  • مکانی که بیش از همه با شرایط و بودجه شما هماهنگ است را انتخاب نمایید.
  • فصل رزرو را در نظر بگیرید.
  • استراحتگاه های لوکس و مراکز سرگرمیی اطراف را بررسی کنید.
  1. محبوب ترین هتل دبی کدام است؟

بدون شک برج العرب محبوب ترین و لوکس ترین هتل دبی است.

  1. برترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟

برترین زمان برای سفر به دبی در فصول پاییز و یا اوایل بهار است، زمانی که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست. البته در نظر داشته باشید زمانی که دمای هوا افزایش می یابد و گرم می شود، قیمت هتل ها کاهش می یابد و جمعیت نیز پراکنده می شوند.

نتیجه گیری

انتخاب هتل مناسب به عنوان اقامتگاهی در سفر، اصلی ترین دغدغهٔ مسافران و مهمانان بشمار می رود. وجود یک منبع معتبر اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات دقیق از امکانات و خدمات هتل ها، می تواند نقش مهمی در انتخاب برترین گزینه اقامت، برای مسافران داشته باشد. سایت وبلاگ نوکیا به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین منابع درزمینهٔ سفر و گردشگری، با هدف افزایش اطلاعات مهمانان و مسافران، سعی در بهبود فرایند سفرهای کاری و سرگرمیی شما دارد. می توانید برای کسب اطلاع درزمینه های مختلف از جمله معرفی هتل های سراسر جهان، رزرو هتل و بلیط هواپیما و خدمات مرتبط با سفر، با سایت وبلاگ نوکیا همراه باشید.

منبع: telegraph.co.uk

[/vc-column][/vc-row]منبع: الی گشت

به "معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید