شروع اردوی چهارم تیم کشتی فرنگی از 13 اسفند

به گزارش وبلاگ نوکیا، شاگردان محمد بنا برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دور چهارم تمرینات خود را از 13 اسفند در خانه کشتی شروع می نماید.

شروع اردوی چهارم تیم کشتی فرنگی از 13 اسفند

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین هم اکنون در خانه کشتی عبداله موحد تهران در حال برگزاری است.

مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا در چین، از روز 25 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و این اردو تا روز 5 اسفندماه ادامه دارد. نفرات حاضر در این اردو زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکارانش تمرینات متنوعی را پشت سر می گذارند و فرنگی کاران عصر یکشنبه تمرین ایستگاهی و صبح دوشنبه هم تمرین دو و میدانی را در دستور کار دارند. جمعی دیگر از ملی پوشان نیز بامداد امروز برای برگزاری اردوی مشترک پنج روزه و حضور در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان راهی این کشور شده اند.

طبق اعلام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی، مرحله بعدی (چهارم) اردوی تیم کشتی فرنگی از روز 13 اسفند ماه شروع می گردد و تا روز 26 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان پس از استراحت چند روزه از روزهای 6 فروردین ماه سال 98، مرحله پنجم اردوی خود را برگزار می نمایند. اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر شی آن چین برگزار می گردد یک مرحله دیگر اردو را پس از مرحله پنجم برگزار می گردد.

تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو (مردادماه 99) آماده می نماید، پس از رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در چین، برگزاری چند مرحله اردو، حضور در چند تورنمنت بین المللی و رقابت های کشتی قهرمانی دنیا در قزاقستان (شهریورماه سال 98) به عنوان مهمترین مسابقه گزینشی المپیک توکیو را پیش رو دارد.

5

منبع: ایران ورزشی

به "شروع اردوی چهارم تیم کشتی فرنگی از 13 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی چهارم تیم کشتی فرنگی از 13 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید