اجرای حکم تخریب 3 طبقه هتل آرینا در شمیرانات، هتلی که در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده است

به گزارش وبلاگ نوکیا، بخشدار رودبار و قصران گفت: دیوان عدالت اداری با آنالیز دقیق پرونده ساختمان هتل آرینا رای نهایی خود مبنی بر تخریب 3 طبقه اضافی این بنا را صادر و ابلاغ کرد.

اجرای حکم تخریب 3 طبقه هتل آرینا در شمیرانات، هتلی که در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده است

مجید صبایی اضافه کرد: پرونده هتل آرینا در کمیسیون ماده 99 استانداری تهران، مشمول جریمه نقدی و تخریب 3 طبقه اضافه شده بود که با شکایت مالک، پرونده برای آنالیز دقیق و صدور حکم نهایی به دیوان عدالت اداری ارجاع شد و در نهایت حکم تخریب اضافه بنای آن درحال اجراست.

وی تاکید نمود: بر اساس رای نهایی دیوان عدالت اداری، طبقات اضافی هتل آرینا با حضور ماموران انتظامی و امنیتی در حال تخریب است.

صبایی با بیان اینکه رای نهایی این پرونده به بخشداری رودبار و قصران برای اجرا ابلاغ شده است اضافه کرد: با توجه به نوع سازه هتل، اجرای حکم نیازمند تمهیداتی است که با تشکیل جلسه ای در دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری تهران، چگونگی اجرای آن مشخص شد.

به گفته وی، کمیسیون ماده 99 پیش از این حکم تخریب سه طبقه اضافی ساختمان هتل آرینا را صادر نموده بود که با رای دیوان عدالت اداری، اجرای حکم متوقف شد. پس از آنالیز مجدد این پرونده در دیوان عدالت اداری، حکم قطعی آن به صورت دستی انجام می گردد.

مجموعه هتل آرینا بر مبنای مصوبه شورای شهرسازی و معماری نسبت به دریافت مجوز ساخت یک هتل رستوران در 2 بلوک هفت و سه طبقه در بخش رودبار و قصران شهرستان شمیرانات اقدام نموده بود ولی به جای بلوک هفت طبقه، 13 طبقه و برای بلوک سه طبقه پنج طبقه بنای غیرقانونی را در فرایند ساخت وساز خود قرار داده است.

یکی از تخلفات مطرح شده در مورد پروژه هتل آرینا احداث آن در حریم رودخانه جاجرود و ایجاد آلودگی های زیست محیطی است.

منبع: گردشبان

به "اجرای حکم تخریب 3 طبقه هتل آرینا در شمیرانات، هتلی که در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای حکم تخریب 3 طبقه هتل آرینا در شمیرانات، هتلی که در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید