ادامه جولان کرونا در عربستان، تعویق مجدد پروازها به مغرب

به گزارش وبلاگ نوکیا، وزارت بهداشت عربستان از افزایش مجدد شمار ابتلا به کرونا در این کشور اطلاع داد.

ادامه جولان کرونا در عربستان، تعویق مجدد پروازها به مغرب

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نوکیا، عربستان سعودی با ثبت 524 مورد ابتلا به ویروس کرونا در روز گذشته، امروز رکورد تازهی را در موارد ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرد و این تعداد به 602 نفر رسید.

وزارت بهداشت عربستان سعودی در گزارش روزانه خود از تحولات این اپیدمی بیان کرد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور افزایش یافته و 602 مورد تازه ابتلا، 147 بهبود یافته و یک مورد فوتی به ثبت رسیده است.

بر اساس آمار اعلام شده وزارت بهداشت عربستان تعداد کل موارد تجمعی از زمان ظهور اولین مورد در عربستان سعودی به 553921 مورد و موارد بحرانی به 39 مورد تحت مراقبت در بخش مراقبت های ویژه رسیده است، در حالی که کل موارد بهبودی به 541157 نفر و تعداد قربانیان به 8873 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت عربستان با تایید نظارت بر افزایش منحنی اپیدمیولوژیک ویروس کرونا در این کشور، از جامعه و افراد خواست تا اقدامات پیشگیرانه را رعایت نمایند و به علت افزایش سطح ایمنی، دزهای واکسن کرونا را تکمیل نمایند.

مقامات عربستان سعودی اول دسامبر بیان کردند که یک مسافر از شمال آفریقا پس از ورود به کشور ناقل اومیکرون، نوع تازه ویروس کرونا تشخیص داده شد.

عربستان نخستین کشور حوزه خلیج فارس بود که از ثبت اومیکرون اطلاع داد.

سفارت عربستان در مغرب بیان کرد که مقامات مغربی تصمیم گرفتند تا تعلیق همه پروازهای مستقیم برای مسافران سعودی به مغرب و بالعکس را تمدید نمایند.

این سفارت به وسیله حساب رسمی خود در توئیتر اطلاعیه ای را منتشر کرد که در آن گفته شده بود مقامات مغرب تصمیم به تمدید تعلیق کلیه پروازهای مستقیم گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه جولان کرونا در عربستان، تعویق مجدد پروازها به مغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جولان کرونا در عربستان، تعویق مجدد پروازها به مغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید