اعتراضات گسترده علیه قواعد کرونایی دولت در انگلیس

به گزارش وبلاگ نوکیا، هزاران نفر در لندن، پایتخت انگلیس علیه قواعد کرونایی اعتراض کرده و خواستار لغو همه محدودیت های اعمال شده از طرف دولت شدند.

اعتراضات گسترده علیه قواعد کرونایی دولت در انگلیس

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نوکیا به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، در لندن هزاران نفر علیه قواعد کرونایی دولت انگلیس اعتراض کردند و لغو سریع این محدودیت ها را خواستار شدند. معترضان به سمت مجلس این کشور حرکت کردند. در آنجا برخی شرکت کنندگان توپ های تنیس را با برچسب های انتقادی و توهین آمیز به سمت نرده های مجلس پرتاب کردند.

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن استفاده از ماسک و واکسیناسیون علیه کرونا مورد تمسخر قرار می گرفت. از بین شرکت کنندگان در این اعتراضات تنها تعداد محدودی به قواعد ضد کرونایی پایبند بودند.

دولت انگلیس به دلیل گسترش ویروس جهش یافته هندی در این کشورطرح لغو محدودیت ها که برای 21 ژوئن تصمیم گیری شده بود را به مدت 4 هفته به تعویق انداخت.

اخیرا تعداد مبتلایان جدید به کرونا در انگلیس به دلیل شیوع گسترده ویروس هندی افزایش چشمگیری داشته است.

به دلیل شیوع گسترده ویروس جهش یافته هندی موسوم به دلتا در انگلیس کارل لایترباخ، مشاور دولت آلمان ممنوعیت سفر برای انگلیسی ها در این اتحادیه را درخواست کرد.

فرایند افزایش مبتلایان جدید در انگلیس در حالی ادامه دارد که این کشور با سرعت کمپین سراسری واکسیناسیون را دنبال می کند.

بر اساس جدیدترین آمارها در عرض24 ساعت 15296 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و 18 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب از زمان شیوع کرونا در انگلیس حدود 4699868 نفر به کرونا مبتلا شده و 128066 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتراضات گسترده علیه قواعد کرونایی دولت در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات گسترده علیه قواعد کرونایی دولت در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید