انجام 100 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ نوکیا، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام نوروز سال جاری 100 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی و مراکز گردشگری و تفریحی توسط عوامل یگان حفاظت استان اجرا شده است.

انجام 100 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ نوکیا آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالحسین محمدی گفت: در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا نیروهای یگان حفاظت بازدید و نظارت از موزه یاسوج، اماکن تاریخی و مراکز توریستی و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد را در دستور خود قرار دادند.

وی اضافه نمود: در ایام نوروز سال جاری این نیروها به طور مستمر مشغول به گشت زنی در تمامی مکان های تاریخی استان بوده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: کارشناسان یگان حفاظت این اداره کل برای صیانت و حفاظت از آثار تاریخی استان در این مدت مطابق با قانون با متخلفان برخورد کردند.

محمدی بیان کرد: با دریافت هر گونه گزارش تخلف در بخش های مرتبط با آثار تاریخی، یگان حفاظت استان در محل حاضر شدند و موضوع را آنالیز کردند.

نوروز سال جاری در بازدیدهای نظارتی کارشناسان این اداره کل اجازه هیچ گونه اسکان مسافری در مکان های توریستی استان داده نشد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد پس از شکست این ویروس، در زمان مناسب با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها زمینه حضور مسافران و توریستان را در استان فراهم خواهیم کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 250 جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان های تاریخی، ویژگی های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد توریستی کشور آماده پذیرایی از توریستان داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها استان کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر توریست است.

منبع: همشهری آنلاین

به "انجام 100 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 100 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید