اولویت بازرسی در هفته جاری، مردم تخلفات را گزارش نمایند

به گزارش وبلاگ نوکیا، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: بازرسی ها در هفته جاری درباره 5 قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

اولویت بازرسی در هفته جاری، مردم تخلفات را گزارش نمایند

به گزارش گروه مالی وبلاگ نوکیا به نقل از سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، سید جواد احمدی گفت: بازرسی ها در هفته جاری درباره 5 قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اولویت بندی اجرا شده، بازرسان این سازمان و سازمان های صمت همه ظرفیت خود را برای رصد شرایط عرضه و قیمت بعضی کالا های اساسی و ضروری مردم شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز نموده و با تعامل بین دستگاه های اجرایی و اصناف، بر فرایند تأمین و توزیع این کالا ها نظارت خواهند کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان افزود: بر این اساس، خودرو (شامل بازرسی از پارکینگ ها و محل های نگهداری خودرو به صورت انبوه)، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی از جمله کالا هایی هستند که در اولویت بازرسی قرار دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه بازرسان همه کوشش خود را برای جلوگیری از تخلف گرانفروشی به کار گرفته و اجازه سو استفاده به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی دهند متذکر شد: به لحاظ شرایط مالی حاکم بر بازار به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت ها به ویژه در مورد اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان های صمت با مشارکت سایر دستگاه ها و نهاد های ذیربط و انجام گشت های متعدد، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر بازار افزایش خواهند داد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی و سو استفاده بعضی از سودجویان شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی را از اهداف این بازرسی ها دانست و گفت: مردم می توانند تخلفات مشاهده شده را به وسیله روش های مراجعه حضوری، مراجعه به اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات و نیز سایت www.124.IR اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولویت بازرسی در هفته جاری، مردم تخلفات را گزارش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت بازرسی در هفته جاری، مردم تخلفات را گزارش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید