اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل 29 و 30 بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل از سوی هسته پژوهشی یادگیری سیار با همکاری گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و دیگر نهادها و دانشگاه ها در 29 و 30 بهمن ماه امسال برگزار می گردد.

اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل 29 و 30 بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این همایش با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی، توسعه کیفیت یادگیری سیار، ارائه مبانی نظری و یافته های علمی در این حوزه و همچنین بحث و آنالیز چالش های پیاده سازی یادگیری سیار در دانشگاه ها و ارائه آخرین نوآوری ها در این زمینه با حضور استادان، صاحبنظران و پژوهشگران این حوزه برگزار خواهد شد.

نظر به اهمیت و ضرورت ارائه آموزش های مجازی در بحران کنونی کشور، برگزاری این همایش و بهره مندی از نتایج تحقیقات اساتید و پژوهشگران این حوزه می تواند در نحوه برنامه ریزی و رویارویی با این چالش جدید و ارتقای کیفیت آموزش در کشور گام مؤثری بردارد.

مبانی نظری الگوهای طراحی محیط در یادگیری سیار؛ زیرساخت های فناوری، فرهنگی و اجتماعی؛ بومی سازی یادگیری سیار؛ اصول و استانداردهای یادگیری سیار؛ سیستم های مدیریت یادگیری سیار؛ آموزش ویژه و یادگیری سیار؛ سنجش و ارزیابی در یادگیری سیار؛ موردکاوی موانع و چالش های یادگیری سیار و راهکارهای توسعه آن؛ حفظ بهداشت روانی در یادگیری سیار، تربیت نیروی انسانی برای یادگیری سیار؛ روش های پژوهشی در یادگیری سیار؛ مباحث حقوقی مالکیت معنوی و ملاحظات اخلاقی در یادگیری سیار؛ اقتصاد و یادگیری سیار و تجارب زیسته در یادگیری سیار از جمله محورهای این همایش هستند.

جهت ارتباط با دبیرخانه اولین همایش ملی یادگیری سیار از نظر تا عمل با شماره تلفن های 02148393138 و 09374122518 و یا پست الکترونیک همایش [email protected] سایت همایش mlearning.atu.ac.ir، کانال همایش @mlearning-conf تماس بگیرید. 30 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش است.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه بوعلی سینا، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران بعضی از نهادهای مشارکت کننده در این همایش هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل 29 و 30 بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل 29 و 30 بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید