این عکس ماکرو از چهره یک مورچه، مناسب یک فیلم ترسناک است!

به گزارش وبلاگ نوکیا، عکاسی به نام یوجنیوس کاوالیوسکاس این عکس ماکرو باورنکردنی و در عین حال وحشتناک را از یک مورچه گرفته. عکس انگار از یک فیلم ترسناک انتخاب شده است.

این عکس ماکرو از چهره یک مورچه، مناسب یک فیلم ترسناک است!

کاوالیوسکاس در مسابقه عکاسی نیکون Small World شرکت کرد و در آنجا عکسش به عنوان یک عکس متمایز شناحته شد.

این عکس که در Reddit توجه زیادی را به خود جلب کرد، به نظر می رسد با دوربین Canon R7 و بزرگنمایی لنز شیئی Mitutoyo 5X گرفته شده.

تصویر ترسناک شبیه یک چهره است. اما دقت کنید که چشم این عکس اصلاً چشم نیست. آنها در واقع پایه آنتن ها هستند. زاویه هوشمندانه به بیننده القا می نماید که چهره ای انسان نما را ببیند و ظاهری شیطانی به مورچه می دهد.

آن چشم ها فقط قسمت های چرخان آنتن هستند. شما نمی توانید چشم ها را در این تصویر ببینید، بنابراین این چیزی است که به آن نگاه شیطانی تر می دهد.

یکی دیگر از کاربران ردیت شرح می دهد که چهره خشمگینی که انسان ها می بینند به لطف پدیده ای به نام پاریدولیا است که من قبلا در وبلاگ نوکیا مفصل در موردش نوشته ام و به طور خلاصه تمایل به تماشا الگویی به خصوص به صورت چهره انسان در یک شیء نامربوط است.

بعضی تشبیه نموده اند که مورچه وحشتناک شبیه شخصیتی از ارباب حلقه ها است، به ویژه شخصیت های اورک که در موردور زندگی می نمایند.

گرفتن این عکس از نر تکنیکی اصلا ساده نبوده. این به این علت است که بخشی که در فوکوس است مانند یک برش نازک است. عکاس می بایستی همه آن را در فرآیندی به نام انباشتن فوکوس روی هم قرار بدهد. پس از آن، تصویر را پردازش کند تا بعضی از رنگ ها را نمایان کند و تصویر را واضح تر کند.

کارهای بیشتری از Kavaliauskas را می توانید در وب سایت و اینستاگرام او بیابید .

منبع: یک پزشک

به "این عکس ماکرو از چهره یک مورچه، مناسب یک فیلم ترسناک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس ماکرو از چهره یک مورچه، مناسب یک فیلم ترسناک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید