چرا تمساح نتوانست واترباک را شکار کند؟، فیلم

به گزارش وبلاگ نوکیا، واترباکی که در حال آب خوردن بود به معنای واقعی کلمه بدون هیچ دلیلی در زیر آب ناپدید می گردد. تا انتهای ویدئو نمی توانید بفهمید چه چیزی آن را به زیر می کشد!

چرا تمساح نتوانست واترباک را شکار کند؟، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نوکیا، این فیلم در پارک ملی کروگر در کنیا ضبط شده است، به احتمال زیاد این یک تمساح نیل است. آنها در بسیاری از منطقه ها آفریقا یافت می شوند و به هفت جمعیت جغرافیایی مجزا تقسیم می شوند. زیستگاه آنها آب شیرین (دریاچه ها، رودخانه ها و نهرها) است اگرچه می توانند باتلاق های ساحلی شور را نیز تحمل نمایند.

بیشتر بخوانید:

تفنگ آمریکا اسلحه مرگباری که بلای جان آمریکایی ها شد/ عکس

عکس | شکارچی تاریکی؛ دهانی غول پیکر با جثه ای کوچک

تمساح های بالغ نیل سعی می نمایند تقریباً هر چیزی را که حرکت می نماید بکشند! بخش اصلی رژیم غذایی آنها را ماهی تشکیل می دهد که با قورباغه ها و خرچنگ های آب شیرین تکمیل می گردد. هنگامی که حیوانات زمینی (حیواناتی که در خشکی زندگی می نمایند) به داخل آب یا خیلی نزدیک به آن سرگردان می شوند، آنها نیز هدف قرار می گیرند. موجوداتی مانند این واترباک، ایمپالا، بوفالو و بسیاری دیگر در منو هستند. بنابراین، متأسفانه، انسان ها نیز در رژیم غذایی آن ها جای می گیرند. در منطقه ای که این فیلمبرداری انجام شده است، تعداد انسان هایی که به وسیله کروکودیل ها کشته می شوند بیشتر از مجموع سایر شکارچیان است.

این خزندگان مهیب روشی کارآمد برای شکار طعمه دارند. همانطور که در اینجا می بینیم، آنها معمولاً از یک موقعیت پنهان در زیر آب برای شکارهایی مانند واترباک ها کمین می نمایند. آنها بی صدا در زیر آب شنا می نمایند تا زمانی که به طعمه نزدیک شوند. به لطف این واقعیت که آنها می توانند نفس خود را برای چند دقیقه حبس نمایند، می توانند کاملاً در آب گل آلود پنهان بمانند. آنها می توانند چندین برابر طول بدن خود فاصله بگیرند و طعمه را بگیرند.

نقشه این است که حیوان را به زیر آب بکشند تا غرق گردد. مرحله بعدی قطعه قطعه کردن لاشه است و برای دستیابی به این امر ممکن است آن را در آب بچرخانند تا لقمه ها کنده شوند. در این مورد همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. به نوعی، واترباک دوباره روی پاهای خود ایستاد و کروک را از آب بیرون می کشد. در خشکی، کروکودیل ها به سرعت خسته می شوند، بنابراین این یکی به وضوح تصمیم گرفت که تسلیم گردد!

منبع: AZANIMALS

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چرا تمساح نتوانست واترباک را شکار کند؟، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تمساح نتوانست واترباک را شکار کند؟، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید