کوشش روسیه و صربستان برای صعود به مرحله نهایی

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: هفته هفتم و پایانی از مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال درحالی از فردا (پنجشنبه) با دیدار ایتالیا و برزیل شروع می گردد که تیم های روسیه و صربستان در کوشش برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات هستند.

کوشش روسیه و صربستان برای صعود به مرحله نهایی

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته انتهای از مرحله بین قاره ای بیست وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از فردا (پنجشنبه) با دیدار تیم های ایتالیا و برزیل شروع می گردد و روز یکشنبه پس از برگزاری 16 جدال حساس به انتها خواهد رسید. در گروه یک این رقابت ها تیم های برزیل و ایتالیا که عنوان پرافتخارترین کشورهای این رقابت ها را در اختیار دارند، در ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند و تیم ملی والیبال ایران در لهستان برابر ملی پوشان این کشور صف آرایی خواهد نمود.

در گروه دوم و در هفته انتهای چهار دیدار برگزار خواهد شد. روسیه که عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ جهانی والیبال را در پرونده کاری خود دارد، دو بازی در بلغارستان با مقابل ملی پوشان والیبال این کشور انجام می دهد و این درحالی است که صربستان دیگر مدعی این گروه به مصاف آمریکا می رود. نتایج این دو بازی دو تیم برتر گروه دوم لیگ جهانی برای راهیابی به مرحله فینال این مسابقات را معین خواهد نمود.

هشت دیدار دیگر هفته هفتم و انتهای دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال در گروه های C و E دسته دوم برگزار می گردد. برنامه کامل هفته انتهای لیگ جهانی والیبال به توضیح زیر است:

پنجشنبه - 12 تیرماه 93:

ایتالیا - برزیل

آدینه - 13 تیرماه 93:

صربستان - آمریکا

لهستان - ایران، ساعت 22:45

فنلاند - بلژیک

شنبه - 14 تیرماه 93:

بلغارستان - روسیه

لهستان - ایران، ساعت 22:45

استرالیا - کانادا

فنلاند - بلژیک

هلند - جمهوری چک

پرتغال - کره جنوبی

یکشنبه - 15 تیرماه 93:

بلغارستان - روسیه

صربستان - آمریکا

ایتالیا - برزیل

استرالیا - کانادا

هلند - جمهوری چک

پرتغال - کره جنوبی

منبع: تسنیم

به "کوشش روسیه و صربستان برای صعود به مرحله نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش روسیه و صربستان برای صعود به مرحله نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید