6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ

به گزارش وبلاگ نوکیا، در انتها رقابت های لیگ جهانی کاراته سری آ در ترکیه بهمن عسگری، مهدی قراری زاده، صالح اباذری، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی و کاتای تیمی بانوان، 6 مدال طلا برای ایران به ارمغان آوردند و خدابخشی، مسکینی و کاتای تیمی پسران هم برنز گرفتند.

6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ

به گزارش وبلاگ نوکیا، در سرانجام لیگ سری آ ترکیه، کاراته کاهای ایران در اوزان 75- توسط بهمن عسگری، 84- کیلوگرم توسط مهدی قراری زاده، 84+ کیلوگرم توسط صالح اباذری و کاتای تیمی بانوان به 4 مدال طلا رسیدند. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز ساعتی پیش به دو مدال طلا رسیده بودند.

بهمن عسگری در دیدار فینال برابر لوییجی بوسا نایب قهرمان دنیا 2018 و قهرمان اروپا 2019 با نتیجه 6 بر یک پیروز شد و به مدال طلا رسید.

قراری زاده در فینال وزن 84- اوگور آکتاش ترکیه ای دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال 2019 را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری در فینال مقابل گوگیتا آرکانیا گرجستانی پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

کاتای تیمی بانوان ایران نیز با ترکیب پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری پی نیز با شکست استرالیا در فینال به عنوان قهرمانی رسیدند.

نتایج دیدارهای مقدماتی:

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم ایران پیش از فینال پیروز شد ابتدا نماینده هند را 8 بر صفر از پیش رو بردارد و در مبارزه دوم نیز احمد شدید اردنی را 5 بر صفر برد. وی سپس مقابل تیموفی لئونتف روسیه ای یک بر صفر به رجحان رسید.

عسگری در چهارمین مسابقه جرمن چارپنتیر از شیلی را 6 بر 2 شکست داد، سپس 5 بر صفر از سد هنری ویکوآ گرجستانی گذشت و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی نیز عبدالعزیز عبدالمحمود مصری را 2 بر یک برد و فینالیست شد.

مهدی قراری زاده در رقابت های پیش از فینال ابتدا 4 بر 3 میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد. در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد. در بازی سوم 2 بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.

او در بازی چهارم 2 بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. سپس 5 بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و سپس 3 بر 2 آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.

قراری زاده در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری پیش از حضور در فینال در اولین دیدار خود 2 بر صفر آنجلا وسیچ از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم 3 بر صفر بوگدان تریکوز از صربستان را برد. سپس یک بر صفر از سد سیمونه مارینو از ایتالیا گذشت. در ادامه صالح اباذری 3 بر صفرصادق سنچولی از ایران را مغلوب کرد. در پنجمین مبارزه 3 بر صفر الکساندر کولوکوف از روسیه را شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر بر ایمان سنچولی از ایرلند شمالی غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت.

پیش از این طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز برای ایران به مدال طلا رسیدند، مهدی خدابخشی، علی مسکینی و کاتای تیمی پسران هم 3 مدال برنز گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید