کاراته

یک برد و یک باخت عباسعلی در المپیک

در جریان رقابت های روز سرانجامی کاراته در المپیک 2020 توکیو، حمیده عباسعلی دارنده مدال های نقره و برنز دنیا در گروه B وزن مثبت 61 کیلوگرم کومیته زنان، در مبارزه نخست خود مقابل لامیا معطوب دارنده مدال برنز دنیا 2018 از الجزایر به روی تاتامی رفت و در سرانجام...

22 مرداد 1400

جزایر اوکیناوا، مهد هنر رزمی کاراته

جزایر اوکیناوا به لطف سبک زندگی، آرامش و عادت های سالم زندگی بیتشرین تعداد افرادی را دارد که بالای صد سال عمر نموده اند. جالب تر اینکه این مجموعه جزایر گرمسیری ژاپن در صده نوزدهم محل تولد ورزش رزمی کاراته بوده است.

2 مرداد 1400

از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟

تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه تعطیلی و محدودیت جدی 2 هفته ای را برای مراکز استان ها و 160 شهرستان را به همراه خواهد داشت.

30 آذر 1399

نخستین گروه تیم ملی کاراته ایران راهی وین شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران که قرار بود بامداد چهارشنبه راهی اتریش گردد به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا و امکان بوجود آمدن مشکل در اعزام ملی پوشان به لیگ جهانی، تصمیم گرفته شد چند روز زودتر راهی محل برگزاری رقابتها گردد.

20 فروردین 1399

کاراته ایران در بازی های کشورهای اسلامی سوم شد

تیم ملی زنان و مردان کاراته ایران، عنوان سومی بازیهای همبستگی اسلامی را کسب کردند.

1 اسفند 1398

6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ

در انتها رقابت های لیگ جهانی کاراته سری آ در ترکیه بهمن عسگری، مهدی قراری زاده، صالح اباذری، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی و کاتای تیمی بانوان، 6 مدال طلا برای ایران به ارمغان آوردند و خدابخشی، مسکینی و کاتای تیمی پسران هم برنز گرفتند.

2 مرداد 1398

جواد سلیمی، رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته آسیای مرکزی شد

رئیس فدراسیون کاراته آسیای مرکزی با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون کشورمان از انتصاب جواد سلیمی به عنوان رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته آسیای مرکزی اطلاع داد. - اخبار ورزشی -

31 فروردین 1398

عسگری دومین فینالیست کاراته ایران در قهرمانی دنیا، بهمنیار و درفشی پور در انتظار برنز

در سرانجام رقابت های روز دوم مسابقات کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، بهمن عسگری به فینال رسید و بهمنیار و درفشی پور برای مدال برنز به روی تاتامی مادرید میروند.

4 فروردین 1398

اعزام بانوی گزارشگر برای پوشش بازی های آسیایی جاکارتا

رادیو به اعزام بانوی گزارشگر برای پوشش بازی های آسیایی جاکارتا اقدام نموده است.

20 شهریور 1397