از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه تعطیلی و محدودیت جدی 2 هفته ای را برای مراکز استان ها و 160 شهرستان را به همراه خواهد داشت.

از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود، اتفاقی که از شنبه می افتد این است که تمام مراکز استان ها و 160 شهرستان در شرایط قرمز هستند و جز مشاغل یک که ضروری هستند، سایر مشاغل تعطیل هستند و سازوکار برای این محدودیت ها دیده شده است و جریمه ها بالاتر رفته و مشخص شده که چه کسی باید جریمه را اعمال و چه کسی باید نظارت کند.

طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار مشخص شده اند.

بنابر سخنان اظهار شده، تعطیلی مشاغل دو، سه و چهار در مراکز استان ها و 160 شهرستان قرمز از شنبه رقم خواهد خورد و اینگونه باید شاهد تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی باشیم.

در خصوص برگزاری رویدادهای ورزشی شامل لیگ ها و مسابقات اما ابهام جدی وجود دارد و با وجود اعلام ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش مبنی بر این که مجوز برگزاری رویدادهای ورزشی شامل لیگ ها، مسابقات و اردوها کماکان به قوت خود باقی است، اما سخنگوی وزارت بهداشت از پیشنهاد تعطیلی لیگ های ورزشی به ستاد ملی کرونا خبر داده است که در این رابطه باید منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی تا روز شنبه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید