تولد نوزاد قزوینی در آمبولانس فوریت های پزشکی

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران/قزوین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: پس از تماس با اورژانس قزوین مبنی بر شروع دردهای زایمان مادری باردار در شهر ناصرآباد؛ کارشناسان پایگاه صفا در قزوین به آدرس مورد نظر اعزام شدند و به دلیل افزایش دردهای مادر، کارشناسان شرایط را برای انجام زایمان فراهم کردند و نوزاد در داخل آمبولانس به دنیا آمد.

تولد نوزاد قزوینی در آمبولانس فوریت های پزشکی

دکتر سهیل سلطانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در تماسی که یکشنبه 1400/03/16 با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد، خبر شروع دردهای زایمان مادری باردار در شهر ناصرآباد قزوین اعلام شد. پس از این تماس، کارشناسان پایگاه صفا در قزوین به آدرس مورد نظر اعزام شدند و شرایط مادر مورد آنالیز نهاده شد و افزایش دردهای مادر، خبر از زایمان قریب الوقوع می داد.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس قزوین بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و ضمن ارتباط با پزشک مرکز و انجام مشاوره، اقدامات لازم برای انجام زایمان را فراهم کردند و خوشبختانه نه و با بریدن بندناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگه داشتن، فرآیند زایمان کامل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین با اعلام اینکه نوزاد متولد شده پسر و فرزند دوم مادر 33 ساله بود؛ اعلام کرد: در نهایت مادر و نوزاد در شرایط مناسب به بیمارستان کوثر قزوین منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تولد نوزاد قزوینی در آمبولانس فوریت های پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد نوزاد قزوینی در آمبولانس فوریت های پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید