جزئیات توافق نافرجام پرسپولیس با مهاجم اروپایی، رقم قراردادی که بسته نشد

به گزارش وبلاگ نوکیا، قوانین داخلی فوتبال ایران اجازه جذب ژوآئو سیلوا مهاجم پرتغالی را به پرسپولیسی ها نداد.

جزئیات توافق نافرجام پرسپولیس با مهاجم اروپایی، رقم قراردادی که بسته نشد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نوکیا، در شرایطی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از جدال این تیم مقابل آلومینیوم اراک از توافق ابتدایی برای حضور مهاجم اروپایی مدنظر این باشگاه در تهران و انجام تست زیر نظر کادرفنی سرخپوشان خبر داده بود، این انتقال صورت نخواهد گرفت.

این در حالی بود که با نظر باشگاه برای این مهاجم پرتغالی بلیت پرواز حضور در تهران نیز گرفته شده و اقدامات لازم برای اسکان وی نیز به انجام رسیده بود. با این حال با توجه به اینکه او فاقد شرایط آیین نامه جابجایی فوتبال ایران برای جذب مهاجم خارجی بود، مسوولان پرسپولیس از جذب وی صرفنظر کردند و حضور ژوآئو داسیلوا در پرسپولیس منتفی شد.

ژوآئو سیلوا مهاجم 32 ساله پرتغالی با سابقه بازی در اورتون و سالرنیتانا، پالرمو و لیگ چین به علت عدم تطابق آیین نامه ای پیروز به حضور در پرسپولیس و شرکت در تمرینات نشد. سیلوا به علت محدودیت پرسپولیس از میان مهاجمان آزاد و بدون قرارداد انتخاب شده بود و قرار بر این بود که در تمرینات هم تست گردد. با این حال با توجه به اینکه تیم او در لیگ چین در رتبه هشتم قرار گرفته بود نمی توانست طبق آیین نامه انتقال بازیکنان خارجی به لیگ برتر ایران بیاید.

اما توافق پرسپولیس با این بازیکن به چه شکل بود؟ شنیده های ما حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس با این بازیکن و ایجنتش توافق کردند، بعد از 3 جلسه حضور در تمرینات پرسپولیس، کادر فنی نظرش را در مورد جذب یا عدم جذب سیلوا اعلام کند که مورد موافقت این بازیکن قرار گرفته بود. بعلاوه مدت قرارداد این بازیکن تا انتها فصل و مبلغ آن به ارزش 100 هزار دلار توافق شده بود که با توجه به شرایط پیش آمده، این انتقال منتفی شد و حالا پرسپولیسی ها در پی گزینه های دیگر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات توافق نافرجام پرسپولیس با مهاجم اروپایی، رقم قراردادی که بسته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق نافرجام پرسپولیس با مهاجم اروپایی، رقم قراردادی که بسته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید