دادگاه تجدید نظر برلوسکونی بار دیگر به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر نخست وزیر سابق ایتالیا به دلایل محکمه پسند وی بار دیگر به تعویق افتاد.

دادگاه تجدید نظر برلوسکونی بار دیگر به تعویق افتاد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نوکیا به نقل از فرانس 24، دادگاه تجدید نظر میلان امروز از به تعویق افتادن جلسه محاکمه سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا به اتهام فساد مالیاتی مرتبط با امپراطوری تلویزیونی او اطلاع داد.

جلسه دادگاه قرار بود هشتم ماه می برگزار گردد.

قضات دادگاه با بیان اینکه برلوسکونی دلایل محکمه پسندی برای عدم حضور در جلسه دادگاه آورده است تاکید کردند: از آنجا که وی یکی از نمایندگان مجلس است، جلسه دادگاه وی به علت رای گیری برای معین رئیس جمهور جدید ایتالیا به تعویق می افتد.

برلوسکونی سال گذشته به تقلب مالیاتی محکوم شد. دادگاه تجدید نظر به علت مسائل سیاسی از جمله رای گیری ماه فوریه تا به امروز به تعویق افتاده است.

به نظر می رسد دادگاه اواخر ماه می تشکیل جلسه بدهد و رای نهایی خود را صادر کند. اگرچه وکلای برلوسکونی در گذشته اثبات نموده اند می توانند جلسه دادگاه را تا هر زمان که بتوانند به تعویق بیندازند.

این در حالی است که دادستان خواهان تایید نتیجه حکم اولیه دادگاه است. حکم اولیه دادگاه 4 سال زندان، 5 سال محرومیت از شرکت در فعالیتهای عمومی و 10 میلیون یورو معادل 13 میلیون دلار جریمه برای برلوسکونی در نظرگرفته است.

این حکم به دلیل درخواست برگزاری دادگاه تجدید نظر تاکنون به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: تسنیم

به "دادگاه تجدید نظر برلوسکونی بار دیگر به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه تجدید نظر برلوسکونی بار دیگر به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید