دومین فسخ قرارداد از 8 تمدیدی سعادتمند، مقصر کیست؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، بعد از روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی دومین بازیکن جدا شده استقلال است که در زمان مدیریت احمد سعادتمند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود.

دومین فسخ قرارداد از 8 تمدیدی سعادتمند، مقصر کیست؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، شاهین طاهرخانی مدافع تیم فوتبال استقلال، در حالی که قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود، با فسخ قرارداد خود، از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شد.

این مدافع دو ماه پیش پس از مذاکره با احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال، قرارداد خود را به مدت سه فصل با آبی پوشان تمدید کرده بود اما پس از گذشت دو ماه از تمدید قراردادش، تصمیم گرفت در این تیم حضور نداشته باشد و از جمع شاگردان محمود فکری جدا شود.

جدایی این بازیکن باعث شد تا دوباره تیر انتقادها به سمت احمد سعادتمند برود. یک ماه پیش تصویری از حضور روزبه چشمی در باشگاه ام صلال قطر منتشر شد و معین شد که این بازیکن با فسخ قرارداد خود از استقلال جدا شده و به تیم دیگری پیوسته است.

جدایی چشمی باعث شد تا درباره قراردادی که سعادتمند با این بازیکن بسته بود، ابهامات زیادی مطرح شود اما مدیرعامل برکنار شده استقلال، با حضور در یک گفت وگوی تلویزیونی در خصوص جدایی چشمی گفت: او قبل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با من صحبت کرد و گفت خانواده من در قطر هستند و تلاش می کنم آن ها را راضی کنم تا به ایران بیایند. چشمی به من گفت که تمام تلاش خود را در آسیا می کند ولی خواهش کرد به او اجازه دهیم در صورتی که خانواده اش راضی نشدند، از تیم جدا شود.

سعادتمند مدعی بود که مگر بازیکن اجیر من است که بخواهم او را در تیم نگه دارم اما با جدایی طاهرخانی از استقلال، دیگر نمی توان بحث اجیر بودن بازیکن را مد نظر قرار داد و به نظر می رسد در قراردادهایی که سعادتمند با این بازیکنان منعقد کرده است، نکات قابل توجهی وجود دارد.

با وجود جدایی طاهرخانی و چشمی از استقلال، به نظر می رسد در 8 قراردادی که سعادتمند با آبی پوشان تمدید کرده است، بندی وجود دارد که بازیکن می تواند بی چون و چرا قرارداد خود را با باشگاه فسخ کند و به تیم دیگری برود. احمد سعادتمند در دوره حضور خود، با داریوش شجاعیان، فرشید کریمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، عارف غلامی و حسین پورحمیدی قرارداد بسته بود. ظاهرا با وجود این اتفاقات، باید به حضور بازیکنانی که در دوره سعادتمند تمدید کردند، مطمئن نبود.

مدیران استقلال که در حال حاضر راضی از باز شدن پنجره جابجایی باشگاه هستند، برای جدا نشدن بیشتر این بازیکنان، باید به سراغ قراردادهای منعقد شده بروند تا مساله ای که باعث می شود بازیکن به راحتی بعد از انعقاد قرارداد از تیم جدا شوند را مورد بررسی قرار دهند. با وجود این اتفاقات باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان پایتخت است و چه بازیکنانی همچنان در جمع تیم باقی می مانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دومین فسخ قرارداد از 8 تمدیدی سعادتمند، مقصر کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فسخ قرارداد از 8 تمدیدی سعادتمند، مقصر کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید