رانگنیک: دخه آ احتمالاً برترین بازیکن زمین بود، نوریچ شبیه تیم های پایین جدولی بازی نکرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از فزونی تیمش مقابل نوریچ سیتی از عملکرد دروازه بان اسپانیایی اش تمجید کرد.

رانگنیک: دخه آ احتمالاً برترین بازیکن زمین بود، نوریچ شبیه تیم های پایین جدولی بازی نکرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، رالف رانگنیک که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در خانه نوریچ سیتی به فزونی یک بر صفر رسید و به رده پنجم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد، پس از این ملاقات گفت: بازیکنان ما سختکوشی بالایی در این ملاقات داشتند. در مقاطعی از این بازی خوب بودیم اما در بعضی دیگر از مقاطع بازی فاقد قدرت لازم بودیم و به مقدار کافی هجومی نبودیم. ما می توانستیم بازی پرقدرت تر و فیزیکی تری را ارائه دهیم. در نهایت بسته نگه داشتن دروازه مان در یک بازی دیگر مهم بود و از این بابت باید از داوید دخه آ تشکر کنیم که در نیمه دوم این بازی سه یا چهار واکنش فوق العاده از خود نشان داد. روی هم رفته هم کسب سه امتیاز این بازی مهم بود. خوشحالم که موقعیت های کمی، کرنرها و ضربات کمتری به حریف دادیم و فکر می کنم همان چند موقعیت را هم در نیمه دوم به نوریچ سیتی دادیم.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ صحبت های خود را اینطور ادامه داد: داوید دخه آ عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. او احتمالاً برترین بازیکن زمین بود، به خصوص در نیمه دوم. او سه یا چهار واکنش فوق العاده از خود نشان داد. ما در بین 10 تیم بالای جدول بیشترین گل خورده را داریم و حالا دو بازی متوالی است که دروازه مان را بسته نگه داشته ایم که این نکته خوبی است اما هنوز باید در کارهای دفاعی بهتر شویم به خصوص در تقابل با تیم های فیزیکی همانند کریستال پالاس یا تیم هایی همانند نوریچ سیتی که حمله همه جانبه انجام می دهند. نوریچ اصلاً شبیه به تیم های پایین جدولی بازی نکرد.

رانگنیک که شاگردانش حالا باید خود را برای بازی سه شنبه با برنتفورد در همین رقابت ها آماده نمایند، صحبت های خود را اینطور به سرانجام برد: ما باید خود را برای بازی با برنتفورد آماده کنیم که بازی سخت دیگری است. آنها در بازی اخیرشان مقابل واتفورد به فزونی 2 بر یک رسیدند. ما باید با یک تیم کاملاً فیزیکی برنتفورد بازی کنیم و برای رساندن خودمان به سطحی متفاوت باید گام های بعدی را برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رانگنیک: دخه آ احتمالاً برترین بازیکن زمین بود، نوریچ شبیه تیم های پایین جدولی بازی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: دخه آ احتمالاً برترین بازیکن زمین بود، نوریچ شبیه تیم های پایین جدولی بازی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید