سام اصغری به شایعات جنجالی واکنش نشان داد

به گزارش وبلاگ نوکیا، سام اصغری 28 ساله، 6 ماه پیش با بریتنی 40 ساله ازدواج کرد؛ این زوج پایان پس از اینکه بریتنی اسپیرز کنترل زندگی خود را در نوامبر سال گذشته به دست گرفت توانستند با هم ازدواج نمایند.

سام اصغری به شایعات جنجالی واکنش نشان داد

به گزارش روزیاتو، با این حال، بعضی از طرفداران شایعاتی را به راه انداخته اند و معتقدند از زمانی که قیومیت پدر بریتنی بر زندگی اش به سرانجام رسیده است، سام اصغری زندگی او را کنترل می نماید و بعضی بر این باورند که او همه پست های رسانه های اجتماعی این خواننده پاپ را مدیریت می نماید.

Tmz با سام تماس گرفته و از او سوال نموده که آیا او تصمیم می گیرد که همسرش چه کاری را می تواند انجام دهد یا نه؟ و او با خنده و شانه بالا انداختن به خبرنگار این سایت گفت: نه، من حتی بر روی اینکه شام چه بخوریم هم کنترلی ندارم.

روزنامه نگاری از سام پرسیده که نظرش در خصوص شایعاتی که بعضی از طرفداران بریتنی منتشر می نمایند چیست و او گفته که از این بابت عصبانی نیست و تصریح نموده است: در گذشته، چیز های زیادی در جریان بوده است، بنابراین من می دانم این طرز فکر طرفداران از کجا نشات می گیرد. آن ها فقط می خواهند از او محافظت نمایند. در هر صورت، آن ها طرفداران خوبی هستند.

اوایل این ماه، بریتنی به طور موقت صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کرد و در طی ناپدید شدن کوتاه مدتش از فضای مجازی، سام یک پست مرموز را به اشتراک گذاشت که توجه طرفدارانش را به خود جلب کرد.

او در فضای مجازی نوشت: گاهی اوقات خوب است که استراحت کنیم. او صدای خود را دارد و یک زن آزاد است. من برای حریم خصوصی او احترام قائل هستم و همواره از آن محافظت می کنم. از همه طرفداران محافظ او تشکر می کنم.

سام قبلاً از بریتنی در برابر سوء استفاده های آنلاین دفاع نموده بود. او منتقدان بریتنی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفت: من شخصاً ترجیح می دهم او هرگز این پست ها را نگذارد، اما من کی هستم تا کسی را که بیشتر عمرش زیر ذره بین و تحت کنترل بوده را کنترل کنم.

در حالی که طرفداران نسبت به بعضی از تصاویر و ویدیو هایی که بریتنی به اشتراک گذاشته ابراز نگرانی نموده اند، نگرانی های جدیدی در خصوص پست های اخیر او به دلایل بسیار متفاوتی ایجاد شده است.

طرفداران متوجه شده اند که او قابلیت نظر دادن فالوور ها روی پست خود را غیرفعال نموده است و متن های او بسیار کوتاه تر از پیغام های طولانی تری است که قبلاً برای طرفدارانش می نوشت.

منبع: فرارو

به "سام اصغری به شایعات جنجالی واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام اصغری به شایعات جنجالی واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید