سرمایه گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان

به گزارش وبلاگ نوکیا، انجیدنی در نمایشگاه الکامپ از سرمایه گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان اطلاع داد.

سرمایه گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان

به گزارش خبرنگار ، نشست خبری مهدی انجیدنی، مدیر پیامرسان گپ با حضور جمعی از وبلاگ نوکیا حوزه ارتباطات در محل بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار گردید.

مهدی انجیدنی در این نشست اظهار کرد: پیامرسان گپ یک پیامرسان تجاری با هدف ایجاد زیرساخت کسب وکار است که کار خود را از سال 90 شروع نموده است و در سال 95 اولین پایلوت آزمایشی آن بین یک جامعه محدود از کاربران انجام گرفت.

وی ادامه داد: بعد از این روند و در ادامه در سال 96 شاهد انتشار اولیه یا همان soft lunch محصول بودیم و در انتهای همان سال پیامرسان گپ به صورت عمومی عرضه شد.

انجیدنی اضافه نمود: تا الآن بیش از 4 میلیون کاربر پیامرسان گپ را نصب نموده اند که از این تعداد، 3 میلیون آن کاربر فعال گپ هستند و بخش زیادی از این افراد هم با هدف استفاده از زیرساخت های کسب و کار در گپ مشغول هستند؛ به این نحو که یا به عنوان یک استارت آپ در گپ حضور دارند یا به عنوان مشتری یک کسب و کار در این فضا هستند.

مدیر پیامرسان گپ ادامه داد: یکی از اهداف گپ پوشش احتیاج خدمات سوشیال یا شبکه های اجتماعی کسب وکارهای بزرگ و سازمان هاست؛ بسیاری از کسب و کارهای بزرگ در کشور احتیاج دارند که با هزاران نفر از افرادی که با آن سازمان سر وکار دارند، در ارتباط باشند. به طور مثال اسنپ یک مجموعه راننده دارد که احتیاج دارد با آن ها در ارتباط باشد یا اطلاع رسانی های خاص کند، دسته بندی های خاص کند و بعد به این ها خدمات خاص دهد و گپ یکی از زیرساخت هایی که برای کسب و کارهای بزرگ و سازمان های بزرگ فراهم می نماید، در این حوزه است.

انجیدنی همچنین در ادامه گفت: پیامرسان گپ در حوزه بازی و سرگرمی نیز در چندماه اخیر game center خود را راه اندازی نموده است که به بازی سازان این امکان را می دهد تا با اتصال بازی های خود به game center گپ، با هزینه و شرایط راحت تر و سرعت بهتری مخاطب جذب نمایند.

انجیدنی اضافه نمود: گپ در چند ماه گذشته سرمایه گذاری مشترکی را با گروه MTN و شرکت ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان شروع نموده است.

شایان ذکر است؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تا تاریخ سی ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرمایه گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین المللی این پیامرسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید