سفیر ایران: مناسبات تهران - پکن جهش قابل توجهی داشته است

به گزارش وبلاگ نوکیا، پکن- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در دیدار با بازرگانان ایرانی مقیم چین در پکن، روابط ایران و چین را خوب توصیف کرد و گفت: مناسبات دو کشور در ماه های گذشته با جهش قابل توجهی همراه بوده است.

سفیر ایران: مناسبات تهران - پکن جهش قابل توجهی داشته است

به گزارش وبلاگ نوکیا محمد کشاورز زاده در این نشست که روز شنبه با حضور جمعی از تجار و بازرگانان ایرانی مقیم چین در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار گردید تماس های سطح بالای مقامات دو کشور از جمله سفر رییس مجلس جمهوری اسلامی به چین همراه با چندین وزیر و نیز برگزاری کمیسیون مشترک ایران و چین را از تحولات بسیار مثبت اخیر در تقویت روابط دو کشور ذکر کرد.

او خاطر نشان کرد با کوشش های مثبت رهبران دو کشور، در آینده شاهد توسعه بیش از پیش روابط دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهیم بود.

کشاورز زداه تاکید نمود: تجار و بازرگانان ایرانی مقیم چین با توجه به تجربیات و شناخت بازار چین می توانند نقش موثری در توسعه و پیشبرد مناسبات اقتصادی دو کشور داشته باشند.

وی اضافه نمود: دستگاه دیپلماسی و سفارت از فعالیت های تجار و بازرگانان ایرانی مقیم چین حمایت می نماید و برای برطرف مسائل موجود در تجارت با ایران از جمله مسایل بانکی و اقتصادی دو کشور بصورت جدی کوشش خواهد نمود.

در ادامه جلسه مجمع سالانه اتاق بازرگانان ایرانی مقیم چین در پکن با حضور اعضای این اتاق برگزار گردید.

**آساق**1904**

منبع: ایرنا

به "سفیر ایران: مناسبات تهران - پکن جهش قابل توجهی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران: مناسبات تهران - پکن جهش قابل توجهی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید