شبیه سازی حمله موشکی با فناوری جدید ارتش آمریکا

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از نیواطلس، نیروهای هوایی، دریایی و زمینی ارتش آمریکا با همکاری یکدیگر در جریان یک مانور نظامی سه روزه از این فناوری جدید که سیستم مدیریت پیشرفته نبرد یا ABMS نام گرفته برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری حجم زیادی از اطلاعات به صورت آنی برای هماهنگ سازی عملیات خود در زمین، هوا و دریا بهره گرفتند.

شبیه سازی حمله موشکی با فناوری جدید ارتش آمریکا

سیستم مذکور بخشی از یک طرح نظامی گسترده تر ارتش آمریکا موسوم به فرماندهی و کنترل مشترک همه جانبه محسوب می گردد که قرار است تا پنج سال دیگر تکمیل گردد و هدف از اجرای آن به اشتراک گذاری حجم بی سابقه ای از داده های جنگی به صورت آنی و لحظه به لحظه برای پیشبرد پیروز عملیات نظامی است.

برای پیروزیت در این زمینه از حسگرهای پیشرفته هوایی دفاعی، هواپیماها و ناوهای جنگی جدید، پلتفورم جدید شلیک و نیز سیستم های شبیه ساز و از جمله سیستم شبیه ساز حملات موشکی کروز بهره گرفته می گردد. سیستم یادشده بعد از شبیه سازی این حملات و نتیجه گیری در خصوص تبعات آنها بلافاصله داده های خود را برای هواپیماهای جنگی و رزم ناوهای عملیاتی در نزدیکی خود ارسال می نماید تا آنها بتوانند در خصوص بهترین واکنش تصمیم گیری نمایند. اطلاعات ارسالی با این هدف به طور آنی به روز می شوند تا در هر لحظه واکنش های مناسبی اتخاذ شوند.

ارتش آمریکا میخواهد هر چهار ماه یک بار برای به روزرسانی و ارتقای این سیستم شبیه ساز و طرح نظامی فرماندهی و کنترل مشترک همه جانبه (JADC2) تمرین هایی را برگزار کند و سرعت و دقت واکنش سیستم مذکور را با استفاده از هوش مصنوعی افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شبیه سازی حمله موشکی با فناوری جدید ارتش آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیه سازی حمله موشکی با فناوری جدید ارتش آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید