فاش شد؛ راز موفقیت یحیی و پرسپولیس در بازی های عظیم

به گزارش وبلاگ نوکیا، پرسپولیس بعد شکست از آلومینیوم، هفته پیش پیروزی سختی مقابل ماشین سازی داشت. آن ها حتی در بازی با تیم قعرنشین لیگ، نمایش مقتدرانه ای نداشتند و به لطف گل دقیقه (3+90) نوراللهی برنده شدند. با این شرایط، هواداران این تیم نگران بازی سخت با تراکتور در تبریز بودند. پرسپولیس، اما با نمایشی فوق العاده در تبریز، برنده شد و موقعیت های زیادی روی دروازه خلق کرد. آمار، نشان می دهد پرسپولیس در رویارویی با تیم هایی که فوتبال مالکانه به نمایش می گذارند، عملکرد بهتری دارد.

فاش شد؛ راز موفقیت یحیی و پرسپولیس در بازی های عظیم

از بین رقبای پرسپولیس در 12 هفته گذشته، طبق آمار متریکا سپاهان، تراکتور، استقلال و فولاد، صاحب بیشترین مالکیت توپ در این فصل بوده اند. پرسپولیس در بازی مستقیم با این 4 تیم، 2 بازی را برده و 2 بازی را هم مساوی نموده است. پرسپولیس در دو بازی با استقلال و تراکتور، نمایش تهاجمی و جذابی داشت. مقابل فولاد با مدیریت مسابقه برنده شد و فقط بازی با سپاهان، نتوانست بهتر از حریفش بازی کند.

بر خلاف این آمار، کارنامه پرسپولیس مقابل تیم های دفاعی و بسته، اصلا امیدوار کننده نیست. نفت مسجد سلیمان، ماشین سازی، ذوب آهن و آلومینیوم اراک، رقبای پرسپولیس با کمترین آمار مالکیت توپ در این فصل بودند. پرسپولیس به آلومینیوم باخت، با نفت و ذوب آهن مساوی کرد و فقط توانست ماشین سازی را، به لطف گل ثانیه های خاتمهی شکست دهد. موضوعی که شاید، به نداشتن یک تمام کننده خوب برای زدن ضربه نهایی در فضا های بسته، مربوط باشد.

سه حریف باقی مانده پرسپولیس، سه تیم با شرایط مختلف هستند. گل گهر، جزو تیم هایی با بالاترین مالکیت توپ محسوب می گردد. پیکان، کمترین مالکیت توپ بین تمام تیم های لیگ را دارد و مس رفسنجان، با آماری متوسط بین آن ها قرار می گیرد. سه حریفی که بازی با آن ها سرنوشت پرسپولیس، در خاتمه نیم فصل اول و قبل از خرید های تازه را مشخص خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "فاش شد؛ راز موفقیت یحیی و پرسپولیس در بازی های عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش شد؛ راز موفقیت یحیی و پرسپولیس در بازی های عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید