نفتی ها یک امتیاز می خواستند، احتیاج ماشین سازی به مهاجم تمام کننده

به گزارش وبلاگ نوکیا، رسول خطیبی عصر امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان در تبریز شرکت کرد و جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

نفتی ها یک امتیاز می خواستند، احتیاج ماشین سازی به مهاجم تمام کننده

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش کار بزرگی انجام دادند، گفت: ما مقابل تیمی که ششم جدول است و باختی هم ندارد، به این شکل بازی کردیم. در شرایط مسابقه، دروازه بان ما یک بار توپ را لمس کرد که آن هم در نیمه اول بود.

خطیبی با اشاره به اینکه تارتار و تیمش برای یک امتیاز به تبریز آمده بودند، اضافه کرد: خوشحالم این چنین تیم ها برای یک امتیاز مقابل ما می آیند.

سرمربی ماشین سازی تبریز ابراز داشت: از لحاظ فوتبالی یکی از تیم هایی هستیم که مقابل همه تیم ها فزونی داریم.

وی در مورد این بازی نیز گفت: چند ارسال نصفه و نیمه روی دروازه حریف انجام دادیم، اما نفت در ادامه سیستم خود را تغییر داد و کناره ها را بست. بچه های ما کوشش کردند، اما حریف، دفاعی بازی می کرد.

خطیبی گفت: یکی دو فرصت خوب به دست آوردیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم، اما دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.

خطیبی درباره ناراضی بودنش از نتایج این دیدار گفت: ما به یک مهاجم تمام کننده احتیاج داریم و در این قسمت مشکل داریم. هر روز در بحث گلزنی تمرینات ویژه ای داریم. من هنوز بابت شکست برابر فولاد ناراحت هستم.

وی گفت: 2 بار این دیدار را تماشا کردم و کیفیتی که در مقابل فولاد ارائه دادیم، خیلی بالا بود و از همه لحاظ برتر بودیم. همه گفتند فولاد ما را برد اما هیچکس از کیفیت فنی تیم ما حرف نزد و من از این موضوع ناراحتم.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: تیم ما در مالکیت ها، موقعیت ها و پاس ها برتر از حریفان است اما متاسفانه هیچ کس به این ها توجه نمی کند. از لحاظ فوتبالی جزو 3 یا 4 تیم برتر ایران هستیم. من این تیم را برای سال های آینده بسته ام و در خط حمله یکی از بهترین تیم های لیگ خواهیم بود.

سرمربی ماشین سازی درباره هدف تیمش گفت: تیم ما نه برای قهرمانی و نه برای فرار از سقوط بسته شده است. من در ابتدای فصل هم گفتم که ما جزو 10 تیم برتر فصل خواهیم بود. به جز یک دیدار، برابر همه حریفان مان بهتر بودیم که این کیفیت فوتبال ما و کوشش بازیکنام را نشان می دهند. در دیدار با استقلال و شهرخودرو هم تیم برتر زمین بودیم.

وی گفت: باید نواقص مان در زمین را رفع کنیم. فولاد 30یا 40 میلیارد هزینه نموده است اما تیم ما 10 میلیارد هزینه نموده و هدفش سرمایه گذاری برای آینده است. سال جاری برای 10 تیم برتر می جنگیم و سال آینده این تیم سهمیه آسیا کسب خواهد نمود.

تیم های فوتبال ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان در اولین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر امروز آدینه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نفتی ها یک امتیاز می خواستند، احتیاج ماشین سازی به مهاجم تمام کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی ها یک امتیاز می خواستند، احتیاج ماشین سازی به مهاجم تمام کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید