فضای مجازی ابزار انتخاباتی بعضی جریانات سیاسی

به گزارش وبلاگ نوکیا، مسئول حوزه فضای مجازی ائتلاف مجلس عدالتخواه گفت: فضای مجازی صندلی ویژه خود در عرصه سیاسی و تقنینی را نداشته و مورد سوءاستفاده جریانات سیاسی در ایام انتخابات قرار می گیرد.

فضای مجازی ابزار انتخاباتی بعضی جریانات سیاسی

به گزارش خبرنگار ، سید محمدرضا اصنافی مسئول حوزه فضای مجازی ائتلاف مجلس عدالتخواه در نشست خبری این ائتلاف گفت: فضای مجازی از موضوعاتی است که جامعه امروز ما را متاثر از خودش قرار داده و حوزه های مالی و اجتماعی رو تغییر داده است.

او اضافه کرد: فضای مجازی صندلی ویژه خود در عرصه سیاسی و تقنینی را نداشته و مورد سوءاستفاده جریانات سیاسی در ایام انتخابات قرار می گیرد اما پس از انتخابات هیچ برنامه روشنی در خصوص آن ندارند. فضای مجازی یک ابزار رای آوری برای جریانات سیاسی شده است.

اصنافی با بیان اینکه مسئله فضای مجازی یکی از رئوس برنامه های ائتلاف است اظهار کرد: ائتلاف در زمنیه فضای مجازی برنامه مفصلی را تدوین نموده است چراکه احتیاج های اساسی مردم در این مسئله به فراموشی سپرده شده است و هدف بعضی جریانات ایجاد انحصار رسانه ای است.

او ادامه داد: یک برنامه دقیق ما معین شدن مصادیق اعمال مجرمانه در این فضاست تا همه موارد به طور جدی شفاف باشد و قانون جرائم رایانه ای ما بسیار قدیمی است که باید به روز و دقیق گردد.

اصنافی در خاتمه از مسئله تضاد منافع در حوزه فضای مجازی انتقاد کرد و آن را بسیار مشکل زا توصیف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فضای مجازی ابزار انتخاباتی بعضی جریانات سیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی ابزار انتخاباتی بعضی جریانات سیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید