مدرسه مهارتی علوم ورزشی راه اندازی می شود، فعالیت ضدکرونایی با تشکیل تیم 84 نفره

به گزارش وبلاگ نوکیا، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت: مدرسه مهارتی مرتبط با رشته علوم ورزشی به زودی در این واحد دانشگاهی راه اندازی می شوند.

مدرسه مهارتی علوم ورزشی راه اندازی می شود، فعالیت ضدکرونایی با تشکیل تیم 84 نفره

علی حیدری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری وبلاگ نوکیا با تشریح آخرین دستاوردها و برنامه های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر اظهار کرد: رویکرد پژوهشی این واحد دانشگاهی در راستای سیاست های کلی سازمان مرکزی و به سمت کاربردی شدن انتها نامه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است، به طوری که به سمت رفع مسائل شهرستان خمینی شهر حرکت کرده ایم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر سال 2020 رتبه نخست دانشگاه های آزاد اسلامی را کسب کرد که به واسطه کاربردی شدن انتها نامه های دانشجویان این واحد دانشگاهی بود و استادان همت کردند و مقالات باکیفیتی ارائه شد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر شرح داد: براساس رویکرد معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی باید از تجهیزات و امکاناتشان نهایت استفاده را ببرند که در این راستا واحد خمینی شهر با استفاده از دستگاه عصبی مرکزی (CNS) در حوزه قطعه سازی به منظور درآمدزایی فعالیت خواهد کرد.

حیدری با بیان اینکه مراکز رشد و تحقیقات سنگ دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر فعالیت خود را زیرنظر معاونت علمی و پژوهشی انجام می دهند، یادآور شد: یک نفر در دانشگاه به طور اختصاصی روی دوره های مهارتی کار می کند و وظیفه اصلی او تعریف دوره های مهارتی برای دانشجویان و مردم است تا به این شکل دانشجویان با داشتن یک مهارت فارغ التحصیل شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حوزه مجلات پژوهشی و تحقیقات علمی و طرح های درون و برون دانشگاهی چه فعالیتی داشته اید؟ به وبلاگ نوکیا گفت: با توجه به تحصیل دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشته های مکانیک و اقتصاد، اکنون دو مجله مکانیک و اقتصاد در واحد خمینی شهر فعالیت می کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: این دانشگاه تقریباً رشته های فنی را به طور کامل داراست و استادان رشته های مکانیک، عمران، برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی در طرح های برون دانشگاهی با شرکت های مختلف همکاری دارند.

حیدری در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برای راه اندازی مدارس مهارتی تأکید کرد: مدارس مهارتی زیرنظر سما فعالیت می کنند و معاونت سما به دنبال راه اندازی مدارس مرتبط با رشته علوم ورزشی در این واحد دانشگاهی است که به زودی محقق می شوند.

فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در مقابله با کووید ـ 19

وی با تشریح فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برای مقابله با کووید ـ 19 متذکر شد: در این راستا استادان مشاوره، روان شناسی و مددکاری اجتماعی تیم 84 نفری تشکیل دادند و به صورت 24 ساعته جوابگوی مردم شهرستان، دانشجویان و خانواده وبلاگ نوکیان بودند تا اضطراب ناشی از کرونا کاهش یابد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از تولید تونل سلامت و ضدعفونی کننده برای مقابله با کووید ـ 19 خبر داد و یادآور شد: یکی از این تونل ها در مجتمع اداری واحد خمینی شهر مستقر است و وقتی فرد از داخل این تونل عبور می کند، ضدعفونی انجام می شود. این محصول توسط یکی از واحدهای فناور مرکز رشد تولید شده است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در حوزه پژوهش و آموزش فعال بوده و بهترین خدمات آموزش مجازی را از نظر کیفیت به دانشجویان خود ارائه کرده است، تبیین کرد: کیفیتی که در حوزه آموزش مجازی ارائه کردیم یک سر و گردن بالاتر از سایر دانشگاه های دولتی بود.

وی بیان نمود: واحد خمینی شهر اکنون دو رویکرد اساسی رونق قطعه سازی و برگزاری دوره های مهارتی را در دستور کار خود دارد.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مدرسه مهارتی علوم ورزشی راه اندازی می شود، فعالیت ضدکرونایی با تشکیل تیم 84 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه مهارتی علوم ورزشی راه اندازی می شود، فعالیت ضدکرونایی با تشکیل تیم 84 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید