معرفی 6 تا از برترین کشور ها برای مهاجرت ایرانی ها

به گزارش وبلاگ نوکیا، گذشتن از زندگی و خاطرات کشوری که در آن زندگی می کنیم کار آسانی نیست. قوانین سخت مهاجرتی اغلب کشورهای پیشرفته هم بر این سختی اضافه می نماید. در این مقاله قصد داریم شما را با 6 کشوری که دردسر کمتری برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم دارند، آشنا کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی 6 تا از برترین کشور ها برای مهاجرت ایرانی ها

1- ایتالیا٬ شبیه ترین فرهنگ به مردم ایران

یک خبر خوب برای عاشقا غذای ایتالیایی! ایتالیا یکی از راحت ترین قوانین اقامت را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. شما می توانید با خرید یا اجاره خانه در این کشور و 5 سال اقامت قانونی، ویزای دائم آن را کسب کنید. بعلاوه با تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور، شانس دریافت اقامت دائمتان را افزایش می دهید.شرایط کسب و کار در این کشور چندان راضی نماینده به نظر نمی رسد و از نظر مالی همچنان ضعف هایی دارد. اما به طور کلی مقصد خوبی برای هنرمندان و معماران به شمار میرود.

2- نیوزیلند٬ آرام ترین کشور در جهان

اگر در پی آرامش و زندگی در یک تابلوی نقاشی هستید، نیوزیلند برترین انتخاب است! این کشور با طبیعتی بینظیر، جمعیت کم و نیاز زیاد به نیروی کاری جوان، جزو کشورهایی محسوب می گردد که قوانین مهاجرتی راحت تری دارند. خرید ملک در این منطقه یکی از راه هایی است که به اخذ اقامتتان یاری می نماید. بعلاوه ازدواج و تحصیل در این کشور هم شانس اخذ اقامت دائم در آن را افزایش می دهند.

3- آرژانتین٬ پاریس آمریکا جنوبی

خبر خوب این که، کشور ستاره های فوتبال جهان هم در این فهرست واقع شده است! کشور آرژانتین یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان به شمار می آید. بعد از تنها 2 سال اقامت در آن میتوانید برای کسب ویزای دائم اقدام کنید. راه ساده تر هم این است که فرزند خودتان را در سفارت این کشور، در دریای آزاد در کشتی یا هواپیمایی با پرچم آرژانتین به جهان بیاورید تا مسی بعدی آرژانتین باشد!

4- نروژ٬ تجربه یک زندگی رویایی

از چهره سرد و خشن این روزهای جهان خسته شده اید و نیاز دارید به خوشبینی روزهای کودکی تان برگردید؟! نروژ یکی از صلح آمیز ترین کشورهای جهان است. سطح بالای رفاه و استاندارد زندگی در این کشور موجب شده نروژ مردمانی آرام و لبخند به لب داشته باشد و در آن خبری از جنایت و دزدی نباشد. بعد از مدت 3 سال زندگی در این کشور، می توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

5- کانادا٬ سرزمین آرزوها

مهاجر پذیر ترین کشور جهان و مقصد محبوب ایرانی ها، یکی دیگر از کشورهای این فهرست است. نیاز این کشور به افراد متخصص و ماهر، خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت و نرخ تورم پایین باعث شده است تا هر ساله عده زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. اگر تخصص و مهارت بالایی در کارتان دارید و یا حداقل سرمایه ای در حدود 180 هزار دلار آمریکا دارید می توانید به راحتی جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید. بعلاوه برترین مراکز خرید٬ دانشگاه٬ رستوران٬ مراکز تفریحی و هتل در کانادا وجود دارد در کل امکانات رفاهی عالی در این کشور ساخته شده است.

6- برزیل٬ برترین کشور برای رشد

اوضاع مالی خوب، مناسب بودن شرایط برای رشد کسب و کارهای نو و جاذبه های بی شمار برزیل چندان هم دور از دسترس به نظر نمی رسند. با تحصیل در دانشگاه های سطح بالای برزیل می توانید شانس خود را برای اخذ اقامت دائم این کشور به حداکثر برسانید. علاوه بر این، اخذ اقامت به وسیله سرمایه گذاری هم هواداران بسیاری دارد. شما می توانید با حدود 50 تا 60 هزار دلار سرمایه گذاری، اقامت دائم این کشور پر جنب و جوش را به دست بیاورید.

منبع: الی گشت

به "معرفی 6 تا از برترین کشور ها برای مهاجرت ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 تا از برترین کشور ها برای مهاجرت ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید