نگاهی به طراحی ظاهری هیوندای سانتافه 2021

به گزارش وبلاگ نوکیا، به هیوندای سانتافه 2021 سلام کنید، که به لطف طراحی جدیدش که شامل یک جلوپنجره متفاوت است خیلی جالب تر از مدل قبلی به نظر می رسد. این شاسی بلند سایز متوسط با دو ردیف صندلی شباهت هایی به کابین پالیسید بزرگتر دارد، در حالی که دارای امکانات جدیدی هم هست.

نگاهی به طراحی ظاهری هیوندای سانتافه 2021

در نمای جلویی شاهد جلوپنجره عریض هستیم که در هر نسخه الگوهای مختلفی دارد. نورپردازی نمای جلویی شامل چراغ های روز ال ای دی به شکل T است. در قسمت عقب، یک نوار روشنایی ال ای دی باریک چراغ های ترمز را به هم وصل می کند.

تصاویر مدل جهانی نیز یک طراحی تک رنگ تر نسبت به نسخه های قبلی نشان می دهند، اگرچه نمی دانیم این نسخه در آمریکا عرضه می شود یا تنها برای بازارهای آسیایی در نظر گرفته شده است.

در داخل، هیوندای داشبورد سانتافه را تغییر داده تا بیشتر شبیه پالیسید با سه ردیف صندلی باشد. این شرکت می گوید سانتافه حالا با مواد با کیفیت بهتری ساخته شده و دسته دنده دارای طراحی دکمه ای است.

صفحه لمسی 10.3 اینچی حالا در دسترس است، و همچنین یک صفحه تعامل با راننده که سیستم رانندگی تمام چرخ محرک را تنظیم می کند. هیوندای هنوز جزئیاتی درباره پیشرانه مدل های آمریکایی منتشر نکرده است و مشخص نیست کراس اوور جدید خود را دقیقا با چه موتوری به بازار عرضه می کند.

با این وجود انتظار داریم از موتورهای 2.4 لیتری چهار سیلندر خطی و 2 لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ در آن ها استفاده شود. ممکن است نسخه هیبریدی در آینده به خط تولید سانتافه اضافه شود.

تا چند ماه آینده منتظر جزئیات بیشتری درباره سانتافه 2021 باشید، و انتظار داریم فروش این مدل ارتقایافته تا پایان سال آغاز شود. گفتی است که به دلیل ممنوعیت واردات خودرو به کشورمان، علیرغم محبوبیت زیاد این مدل تا به امروز نسل جدید هیوندای سانتافه به ایران راه نیافته است و طبیعتا از نسخه فیس لیفت مدل 2021 نیز خبری نخواهد شد.

منبع: caranddriver

منبع: دیجیکالا مگ

به "نگاهی به طراحی ظاهری هیوندای سانتافه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به طراحی ظاهری هیوندای سانتافه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید