هوگو سانچس: مسی به خاطر مشاوره بد پدرش مجبور شد در بارسلونا بماند، محتمل است تعهدش نسبت به تیم زیر سؤال برود

به گزارش وبلاگ نوکیا، یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید می گوید که فوق ستاره آرژنتینی بارسلونا به خاطر مشاوره های حقوقی اشتباهی که دریافت نموده مجبور به ماندن در نوکمپ شده است.

هوگو سانچس: مسی به خاطر مشاوره بد پدرش مجبور شد در بارسلونا بماند، محتمل است تعهدش نسبت به تیم زیر سؤال برود

به گزارش وبلاگ نوکیا، داستان جنجالی درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا دو روز پیش با مصاحبه او با سایت گل به سرانجام رسید و این بازیکن گفت؛ از آنجایی که نمی خواهد باشگاه را به دادگاه بکشاند تا سرانجام قراردادش که یک سال دیگر اعتبار دارد، در نوکمپ می ماند.

در این بین هوگو سانچس اسطوره مکزیکی رئال مادرید می گوید که ماندن مسی در بارسلونا به دلیل توصیه غلط پدر و مدیربرنامه های او خورخه بوده است.

سانچس درباره مسی 33 ساله به ESPN گفت: فکس بی موقعی که از سوی مسی به باشگاه ارسال شد، تنها باعث شد که رئیس باشگاه قدرت بیشتری پیدا کند و به او زمان کافی داد تا از اراده و انگیزه مسی کم کند. مسی به خاطر مشاوره بدی که از پدر و تیم حقوقی اش دریافت کرد، چاره ای نداشت جز اینکه در بارسلونا بماند، چون مدیران باشگاه می توانستند از فکسی که مسی ارسال کرد بود علیه خودش استفاده نمایند و این برای وجهه این بازیکن نزد هم تیمی هایش بد می شد.

سانچس اضافه نمود: از قضا مسی وکلایی داشت که قبلاً هم با بارسلونا کار نموده بودند اما به دلیل تعارض در منافع، باشگاه کاتالان تصمیم به تغییر استراتژی گرفت. اگر مسی و پدرش تصمیم به ترک بارسلونا داشتند، آنها نباید زمان شان را هدر می دادند و قبل از تمام شدن مهلت شان برای اعلام جدایی به باشگاه می گفتند که قصد جدایی دارند، آن هم به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت غرامت. اگر آنها چنین برنامه ای داشتند، باید به این شیوه کارشان را پیش می بردند. مشکل دوم مسی این بود که بدون اطیمنان آن فکس را ارسال کرد و هنوز نمی دانست که آیا تیمی هست که غرامت 700 میلیون یورویی فسخ قراردادش را بپردازد یا نه آن هم در شرایط فعلی و به خاطر بحران کرونا، هیچ تیمی توان انجام چنین سرمایه گذاری کلانی را ندارد.

ستاره سابق رئال مادرید می گوید؛ مشکلاتی که برای مسی رخ داد، ممکن است کل عملکرد او در فصل جدید را هم زیر سؤال ببرد.

او مطرح نمود: مسی الان دیگر چاره ای ندارد جز اینکه در 11 ماه آینده چند استکان چای سیر بنوشد (کنایه از تقویت و آماده کردن خود). مسی دوست دارد جام ببرد و برای رسیدن به این هدف دنبال تیم دیگری خواهد بود تا در آنجا بتواند ثابت کند که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. تمام این مشکلاتی که برای بارسلونا رخ داد، حواس مسی را برای فصل آینده پرت خواهد نمود، به طوری که خیلی ها به رفتار ها و تعهد او هم شک خواهند کرد و باور خواهند کرد که او دیگر همان مرد جوانی نیست که دور تا دور زمین بازی می دوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هوگو سانچس: مسی به خاطر مشاوره بد پدرش مجبور شد در بارسلونا بماند، محتمل است تعهدش نسبت به تیم زیر سؤال برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوگو سانچس: مسی به خاطر مشاوره بد پدرش مجبور شد در بارسلونا بماند، محتمل است تعهدش نسبت به تیم زیر سؤال برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید