هیئتی از وزارت نفت برای آنالیز مسائل منابع انسانی به بوشهر رفت

به گزارش وبلاگ نوکیا، پیرو وعده اخیر وزیر نفت، هیئتی 12 نفره برای آنالیز مسائل شغلی، قراردادی و معیشتی کارکنان غیررسمی صنعت نفت راهی بوشهر شدند.

هیئتی از وزارت نفت برای آنالیز مسائل منابع انسانی به بوشهر رفت

به گزارش گروه مالی وبلاگ نوکیا، جواد اوجی، وزیر نفت در سفر اخیر خود به استان بوشهر، در جمع مردم شهرستان جم وعده تشکیل گروهی به منظور ریاست مدیرکل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت را داد تا به آنالیز بحث معیشت و قرارداد های کارکنان حجمی در بخش های مختلف صنعت نفت اعم از بخش خدماتی، پالایشگاهی و تعمیراتی پرداخته گردد.

به همین منظور با هماهنگی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هیئتی 12 نفره متشکل از نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ریاست مدیرکل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری منابع انسانی راهی بوشهر شده اند تا به مسائل کارکنان رسیدگی نمایند.

مهدی علی مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره گفت: این هیئت که پیرو دستور وزیر نفت تشکیل و به عسلویه اعزام شده است، دوشنبه نشستی با مسئولان و رؤسای منابع انسانی شرکت های مستقر در عسلویه (نفت، گاز و پتروشیمی) برگزار کرد و بناست نشستی با حضور همکاران قراردادی شاغل در شرکت های مستقر در عسلویه برگزار کند.

او اضافه کرد: این هیئت ضمن برگزاری جلسات کارشناسی به منظور شناسایی مسائل کارکنان، امروز با هماهنگی سازمان منطقه ویژه مالی انرژی پارس از تأسیسات صنعت نفت مستقر در عسلویه بازدید خواهند کرد.

علی مددی توضیح داد: پس از بازگشت هیئت و ارائه گزارش ها، تمامی مسائل مطروحه از سوی کارکنان آنالیز می گردد و برطرف آن ها در اسرع وقت در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هیئتی از وزارت نفت برای آنالیز مسائل منابع انسانی به بوشهر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئتی از وزارت نفت برای آنالیز مسائل منابع انسانی به بوشهر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید