خاتمه نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، پایان نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی با هدف دستیابی به تولید محصول یا خدمات شناختی، مورد حمایت قرار می گیرند.

خاتمه نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نوکیا، نخستین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی ترکیبی از چند انتها نامه (طرح های دسته ج) در خردادماه امسال برگزار می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف افزایش مشارکت محققان و پژوهشگران مراکز علمی کشور در فراخوان های طرح های ترکیبی، از انتها نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی با هدف دستیابی به تولید محصول یا خدمات شناختی حمایت می کند.

در راستای این هدف و برای تشویق محققان، میزان حمایت از طرح های ترکیبی از انتها نامه ها در سال تازه که به صورت فصلی برگزار می شود، افزایش یافته است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در راستای اهداف و سیاست های راهبردی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و مهاجرت نخبگان به حوزه علوم شناختی در هر فصل از سال، فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی ترکیبی از چند انتها نامه را برگزار می کند.

هدف از اجرای طرح های دسته ج، مهاجرت نخبگان به حوزه شناختی و تشکیل هسته های تحقیقاتی در این حوزه است که از طریق تعریف مجموعه­ ای از انتها نامه های کارشناسی ارشد و دکتری برای دستیابی به یک هدف مشترک و معین در حوزه شناختی پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خاتمه نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه نامه های دانشجویی در قالب طرح های پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید