کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، کتاب معرفی طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400، به همت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نوکیا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ با توجه به اهمیت مستندسازی و معرفی دستاورد های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور بیش از پیش به چشم می آید؛ لذا دفتر ارتباط با جامعه و صنعت اقدام به شناسایی و تدوین قرارداد های برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه ها کرده است و این مجموعه طرح ها و دستاورد ها را در روز مانع زدایی از فراوری در هفته پژوهش منتشر می نماید.

در امسال با توجه به پیگیری های انجام شده نزدیک به 150 طرح از دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمع آوری شده است. طرح ها و دستاورد های ارائه شده تنها گوشه ای از هزاران طرح پژوهشی جاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور هستند که امید است همه آن ها به تدریج در کشور مورد بهره برداری قرار گیرند. در این گزارش طرح های برتر معرفی شده 77 دانشگاه، 9 پژوهشگاه و بعلاوه 13 وزارتخانه و دستگاه های اجرایی تشریح شده اند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند کتاب معرفی طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 را از سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانلود و مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید