گردوخاک استراماچونی؛ مهدی قایدی در الغرافه؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: حضور آندره آ استراماچونی در فوتبال قطر و انتخابش به نام سرمری الغرافه، زنگ خطر را برای باشگاه استقلال به صدا درآورده است! سرمربی سابق استقلال با شناختی که از بازیکنان این باشگاه ایرانی دارد، قصد دارد تعدادی از آن ها را به الغرافه ببرد.

گردوخاک استراماچونی؛ مهدی قایدی در الغرافه؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، حتی پیش از آنکه استراماچونی قراردادش را با الغرافه نهایی کند خبر رسید که او به مسئولان این باشگاه قطری خبر داده مقدمات حضور مهدی قایدی، ستاره باشگاه استقلال را فراهم کنند.

در همین زمینه و بعد از معرفی شدن استراماچونی به نام سرمربی تازه الغرافه، حالا او در اقدامی خبرساز عذر 4 بازیکن خارجی تیمش را خواسته است: سرجن کانون ساحل عاجی، هکتور مورینوی مکزیکی، عدلان قدیوره الجزایری و جاچول کره ای از الغرافه جدا شده اند و شرایط دو بازیکن خارجی دیگر این تیم هم برای ماندن چندان مشخص نیست.

آنطور که به نظر می رسد استراماچونی با خط کشیدن روی این بازیکنان خارجی، زمینه را برای ورود بازیکنان تازه خارجی دراین باشگاه هموار کرده است.

مهدی قایدی که هدف اول او برای این باشگاه قطری بوده، ولی علاوه بر قایدی، نام شده استراماچونی، علی کریمی، دیگر بازیکن استقلال که فصل پیش در قطر توپ زده را هم می خواهد.

منبع: فرارو

به "گردوخاک استراماچونی؛ مهدی قایدی در الغرافه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردوخاک استراماچونی؛ مهدی قایدی در الغرافه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید