یوونتوس قرارداد آلگری را تمدید می نماید

به گزارش وبلاگ نوکیا، قهرمان ایتالیا میخواهد قرارداد مربی خودش را که تا کنون همراه با او سه جام برده است تمدید کند.

یوونتوس قرارداد آلگری را تمدید می نماید

به گزارش وبلاگ نوکیا، قرارداد کنونی ماسیمیلیانو آلگری با یوونتوس تا ماه ژوئن سال 2017 اعتبار دارد اما باشگاه سران نمی خواهند مربی ای که فصل گذشته برایشان دو گانه قهرمانی سری A و جام حذفی ایتالیا، سوپرجام ایتالیا و نیز عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، به راحتی از دست بدهند.

طبق اعلام گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه یوونتوس میخواهد قرارداد سرمربی 48 ساله اش که فاصله زیادی با رقم زدن پنجمین قهرمانی متوالی یووه در سری A ندارد، تا سال 2019 تمدید کند و حقوق او را به میزان یک میلیون یورو در سال افزایش دهد.

کوشش یووه برای نگه داشتن آلگری در تورین در حالی است که در چند وقت اخیر شایعات فراوانی درباره تمایل چلسی به جذب سرمربی پیشین میلان وجود دارد. آلگری پیش از این بر رضایت خود از وضعیتش در یوونتوس تأکید نموده است اما هنوز هم شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه محتمل است چلسی حاضر گردد غرامت فسخ قرارداد او را به یوونتوس بدهد و این مربی ایتالیایی را در انتها فصل جانشین گاس هیدینک کند.

آلگری در حال حاضر به ازای هر فصل از قراردادش با بانوی پیر 2.5 میلیون یورو حقوق می گیرد اما یوونتوسی ها قصد دارند حقوق او را برای فصل آینده به رقمی میان 3.5 تا 4.5 میلیون یورو در هر سال افزایش دهند که این رقم در صورت موفقیت یووه برای کسب جام بیشتر هم خواهد شد.

منبع: تسنیم

به "یوونتوس قرارداد آلگری را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس قرارداد آلگری را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید