یک شرکت سوئدی بیشتر از نیاز خود انرژی تجدیدپذیر تولید می کند

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از انگجت، بسیاری از شرکت ها مشغول سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر هستند. در این میان شرکت سوئدی ایکیا معتقد است می تواند بیش از نیاز خود انرژی تولید کند.

یک شرکت سوئدی بیشتر از نیاز خود انرژی تجدیدپذیر تولید می کند

هلدینگ اینگکا و صاحب ایکیا اعلام کرده این شرکت تا خاتمه 2019 میلادی بیش از میزان مصرف فروشگاه های خود ، انرژی تجدید پذیر تولید می کند.

این شرکت پیش بینی می کند این روند در 2020 میلادی نیز ادامه یابد. همچنین ایکیا اعلام کرده در دهه گذشته حدود 2.8 میلیارد دلار در انرژی های خورشید و بادی سرمایه گذاری کرده است. علاوه بر آن ایکیا قصد دارد به سرمایه گذاری در فناوری های تولید انرژی تجدیدپذیر ادامه دهد.

پیش بینی می شود این شرکت تولید مبلمان تا 2025 میلادی پنل های خورشیدی خانگی را نیز در فروشگاه هایش عرضه کند. ایکیا تصمیم دارد تا 2030 میلادی از میزان انتشار گازهای گلخانه ای بکاهد.

البته زمان اعلام برنامه های ایکیا تصادفی نیست. این شرکت سوئدی هم مانند آمازون و گوگل سعی دارد با استفاده از اجلاسClimate Action سازمان ملل تعهد خود به جلوگیری از تغییرات آب وهوایی در زمین را نشان دهد و به این ترتیب از جنجال های مربوط به آن اجتناب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک شرکت سوئدی بیشتر از نیاز خود انرژی تجدیدپذیر تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت سوئدی بیشتر از نیاز خود انرژی تجدیدپذیر تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید