گلکسی S24 با حافظه و رم بیشتری به دست کاربران می رسد

به گزارش وبلاگ نوکیا، گوشی های سری گلکسی S23 از جهات مختلف پرچم داران مجذوب کنندهی هستند و به همین دلیل با استقبال زیاد از طرف کاربران روبرو شده اند. این گوشی ها به لطف طراحی مجذوب کننده، دوربین های باکیفیت، عملکرد عالی و عمر باتری بالا، از همین حالا نام خود را در بین مهم ترین گوشی های اندرویدی 2023 قرار داده اند. اما در این میان همیشه جای بهبود وجود دارد. بر اساس یک شایعه تازه، به نظر می رسد گوشی های سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی خود از رم و حافظه داخلی بیشتری بهره می برند.

گلکسی S24 با حافظه و رم بیشتری به دست کاربران می رسد

یکی از افشاگران به نام Tarun Vats با انتشار توییتی اعلام نموده سامسونگ برای گلکسی S24 و S24 پلاس از حداکثر رم 12 گیگابایتی استفاده می نماید و حداکثر رم S24 اولترا به 16 گیگابایت می رسد. از سوی دیگر، خوشبختانه مدل پایه گلکسی S24 و S24 پلاس از حافظه 256 گیگابایتی استفاده می نمایند و این در حالی است که مدل پایه گوشی S23 مبتنی بر حافظه 128 گیگابایتی است.

برای یادآوری باید بگوییم آخرین باری که سامسونگ ظرفیت رم 12 گیگابایتی برای یکی از گوشی های غیر اولترا خود ارائه کرد، مربوط به گلکسی S10 پلاس در سال 2019 بوده است. ضمناً باید خاطرنشان کنیم گلکسی S20 اولترا همراه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شد.

لازم به ذکر است این شایعه را باید با شک و تردید زیادی در نظر بگیریم زیرا افشاگری که این شایعه را مطرح نموده، سابقه طولانی در این زمینه ندارد. مطابق معمول، به احتمال زیاد اوایل 2024 شاهد رونمایی از گوشی های سری گلکسی S24 خواهیم بود. این خانواده بار دیگر شامل 3 مدل است که همگی ظاهرا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می نمایند و برای مدل اولترا باید انتظار استفاده از نسل نو سنسور 200 مگاپیکسلی را داشته باشیم. البته در خصوص چیپست بعضی گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ می خواهد بار دیگر به استفاده از تراشه های اگزینوس روی بیاورد ولی هنوز در این زمینه گزارش های زیادی منتشر نشده است.

در این میان، یکی از ضعف های مهم پرچم داران سامسونگ، مربوط به سرعت شارژ این گوشی ها است. در دورانی که بعضی گوشی ها با سرعت شارژ 240 واتی می توانند در عرض کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ شوند، شارژ 25 و 45 واتی برای این پرچم داران گران قیمت اصلا قابل قبول نیست. حتی اگر سامسونگ به این سرعت های شارژ بسیار زیاد علاقه ای ندارد، باید شارژ این گوشی ها را به 65 وات برساند که با این کار، گوشی های موردنظر در عرض نیم ساعت حدود 85 درصد شارژ می شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,982,500

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

21,800,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ نوکیا

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S24 با حافظه و رم بیشتری به دست کاربران می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S24 با حافظه و رم بیشتری به دست کاربران می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید