100 درصد سهام سرخابی ها در فرابورس عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی در مورد مراحل خصوصی سازی و عرضه سهام استقلال و پرسپولیس ارائه داد و گفت: مراحل مربوط به عرضه سهام دو باشگاه با سرعت و دقت در حال اجرا است و طبق زمانبندی هیئت عالی واگذاری انجام خواهد شد.

100 درصد سهام سرخابی ها در فرابورس عرضه خواهد شد

سلطانی فر با اشاره به اقدامات اجرا شده در مورد افزایش سرمایه دو باشگاه گفت: دو استادیوم شهید درفشی فر و شهدای گمنام به پرسپولیس و کمپ مرحوم ناصر حجازی و شهید مرغوبکار به استقلال واگذار شد تا افزایش سرمایه مطلوب این دو باشگاه انجام گردد. این در حالیست که انجام امور مربوط به ثبت سند در حالت عادی بیش از دو سال زمان احتیاج داشت ولی با تلاشی که انجام دادیم، این جهت با سرعت طی شد و ثبت سند این استادیوم ها انجام گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان می توانست درصدی از سهام دو باشگاه را همچنان در اختیار داشته باشد، اضافه کرد: بنای ما واگذاری تمام و کمال این دو باشگاه بود. به این ترتیب 100درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می گردد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شرایط تحریم بدون پرداخت یک ریال از منابع دولتی و عمومی استقلال و پرسپولیس را اداره نموده ایم، گفت: پرداخت بدهی های انباشته و به جا مانده از قبل و نیز تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج از بخش خصوصی و درآمدزایی های پایدار اقداماتی بودند که در این سال ها برای دو باشگاه انجام دادیم و در این بین هم تفاوتی بین دو باشگاه قائل نشدیم، هر کاری برای استقلال انجام دادیم، برای پرسپولیس هم انجام شد و بالعکس.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "100 درصد سهام سرخابی ها در فرابورس عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 درصد سهام سرخابی ها در فرابورس عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید