15 درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت

به گزارش وبلاگ نوکیا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با پیگیری استاندار و مساعدت رییس جمهور، 200 میلیارد تومان در سال جاری برای بودجه زیارت استان اختصاص یافت که تا به امروز 15 درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

15 درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت

رضا جمشیدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: در مجموع اعتبارات عمرانی استان در سال جاری با 26 درصد رشد نسبت به سال قبل 2 هزار و 840 میلیارد تومان است. وی افزود: تا کنون 12 درصد از این اعتبار برای 2 هزار و 500 پروژه در حال اجرا در استان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش مصوبات سفر رییس جمهوری نیز 31 هزار میلیارد تومان در سال های 1401 تا 1403 در قالب 186 مصوبه به استان اختصاص یافت که 9 هزار و 700 میلیارد تومان از آن مربوط به تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور است و چهار هزار و 700 میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است که تا به امروز 30 درصد آن تخصیص یافته است.

جمشیدی افزود: 606 میلیارد تومان نیز مربوط به تعهدات استان است که 425 میلیارد تومان از این مبلغ در سال جاری تا به امروز تامین اعتبار شده است.

وی گفت: سایر تعهدات شامل 21 هزار میلیارد تومان مربوط به وزارتخانه ها و نهاد های حمایتی است که پنج هزار میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات است.

جمشیدی اظهار داشت: تعدادی از دستگاه های اجرایی برای دریافت تخصیص اعتباری خود تا به امروز به خزانه مراجعه نکرده اند که هر چه سریعتر باید اقدام کنند.

وبلاگ نوکیا خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "15 درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید