اخبار مجلس

تیک تاک نتوانست نماینده مجلس آمریکا را متقاعد کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این درحالی است که نمایندگان حزب جمهوریخواه همچنان خواهان ممنوعیت تیک تاک در آمریکا هستند.

16 بهمن 1401

پرداخت پاداش بازنشستگان از 9 آذر آغاز شده است

مسعود میرکاظمی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بودجه سال 1402 در کمیسیون های مربوطه بررسی شده است چه زمانی به صحن دولت خواهد و چه زمانی به مجلس می رسد، گفت: کار کمیسیون تمام شده است. از یکشنبه هم بودجه به صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر در صحن دولت بررسی می...

11 آذر 1401

15 درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با پیگیری استاندار و مساعدت رییس جمهور، 200 میلیارد تومان در سال جاری برای بودجه زیارت استان اختصاص یافت که تا به امروز 15 درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

9 آبان 1401

لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر حل و فصل مسائل و دغدغه های کهنه اهالی رسانه از تصویب لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت اطلاع داد.

24 مرداد 1401

عایدی دولت از واردات خودروهای کارکرده از منطقه ها آزاد چقدر است؟

واکاوی مصوبه کمیسیون تلفیق نشان می دهد، تنها مجوز واردات خودرو های کار نموده در منطقه ها آزاد صادر شده است. مصوبه کمیسیون تلفیق دو رکن اساسی دارد. اول اینکه واردات خودرو به منطقه ها آزاد در سال آینده یعنی سال 1400، ممنوع است. اما رکن دوم این مصوبه این است...

8 مرداد 1401

اعلام وصول طرح اصلاح قانون افزایش تعطیلی عید فطر

طرح مدرسه قانون تربیت و پیشرفت محله و طرح اصلاح قانون افزایش تعطیلی عید سعید فطر اعلام وصول شد.

29 تیر 1401

توسعه جاده ای شاه کلید رونق گردشگری در غرب مازندران است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، توسعه جاده ای شاه کلید رونق گردشگری در غرب مازندران است.

16 اردیبهشت 1401

سهامداران بخوانند، 7 خبر مهم برای بورس 12 دی

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در ادامه فرایند منفی هفته گذشته، این هفته را نیز منفی آغاز کرد. کارشناسان معتقدند رکود در بازار سرمایه به شرط افزایش ارزش معاملات در کنار محرک های قوی بیرونی خاتمه می یابد. حال باید دید چه سیگنال هایی بر بورس امروز تاثیرگذار...

7 اردیبهشت 1401

توافقات سفر ریاست جمهوری 7937 میلیارد است، رایزنی برای کمک 12 میلیاردی به مرکز درمان ناباروری

خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: مبلغ توافقات سفر ریاست جمهوری 7937 میلیارد تومان است.

30 فروردین 1401

رایگان شدن استفاده از اتوبوس های شهری یزد

به منظور کاهش مسائل ترافیک، طرح رایگان شدن استفاده از اتوبوس های شهری به کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ارائه می گردد.

23 بهمن 1400

تکذیب تزریق واکسن کرونا بدون محدودیت سنی در تهران

تهران (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در مورد شایعاتی مبنی بر تزریق واکسن کرونا در بعضی مراکز واکسیناسیون، بدون ثبت نام و محدودیت سنی که امروز در فضای مجازی منتشر شد، ضمن ارایه توضیحاتی، این شایعات را تکذیب کرد.

25 شهریور 1400

هیات مدیره استقلال خیال مجیدی را راحت کرد، اتفاقات جدید در راه است

به گزارش خبرنگاران، اوضاع بهم ریخته باشگاه استقلال که با وجود برگزاری نشست اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش هنوز سروسامان نگرفته است، طی روزهای آینده با اتفاقات جدیدی روبرو خواهد شد تا شاید برای فصل آینده شرایط آبی پوشان با ثبات بیشتری همراه شود.

19 تیر 1400

شرکت علی بابا به دلیل فروش بلیت هند و پاکستان اخطار گرفت

به گزارش خبرنگاران، شرکت خدمات مسافرت هوایی سفر های علی بابا باوجود مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به/از کشور های هند و پاکستان و ابلاغ آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، همچنان بلیت هواپیما در جهت های یاد شده را به فروش می رساند؛ لذا ضمن اعلام...

8 خرداد 1400

شناسایی 19666 بیمار جدید کرونا در کشور، 193 تن دیگر جان باختند خبرنگاران

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 193 بیمار کووید19 در 24 ساعت گذشته در کشور اطلاع داد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به 64 هزار و 232 نفر رسید.

10 اردیبهشت 1400

پیشنهاد تشکیل ستاد ویژه برای مانع زدایی از تولید

یک کارشناس حوزه کار معتقد است همچنان که برای مقابله با کرونا ستاد ویژه ای در کشور تشکیل شده است، برای مانع زدایی از تولید نیز باید کارگروه یا ستاد ویژه ای متشکل از تمام قوا و دستگاهها ایجاد شود و در قالب یک تیم کارشناسی و پژوهشی به مسائل بخشهای تولیدی...

8 اردیبهشت 1400

استیضاح ترامپ 20 بهمن برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا قرار است 20 بهمن در مجلس سنای این کشور برگزار شود.

8 اسفند 1399

تاکید پلوسی بر پیگیری استیضاح ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر پیگیری پرونده استیضاح دونالد ترامپ تاکید کرد، اما زمانی برای ارسال پرونده به محکمه سنا اعلام نکرد.

6 اسفند 1399

شرایط افتضاح است؛ رودربایستی ها را کنار گذاشته و با خاطیان برخورد قاطع کنید

خبرنگاران/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه انتها پاییز و زمستان سختی در پیش داریم، عنوان کرد: مردم باید به این باور برسند که برای شکست این بیماری، مشارکت و مسئولیت پذیریشان در راس امور واقع شده است.

22 آذر 1399

مربیان خارجی که از باشگاه های ایران به فیفا شکایت نموده اند

باشگاه های فوتبال ایرانی به نوعی منبع درآمد برای بعضی از مربیان خارجی تبدیل شده اند.

20 آذر 1399

واگذاری زمین های متعلق به شهرداری اهواز با قیمت قدیمی

نماینده مجلس در مورد واگذاری زمین های متعلق به شهرداری اهواز با قیمت کارشناسی شده اردیبهشت ماه در توییتی نوشت: شنیده شده شهرداری اهواز زمین های متعلق به شهرداری را با قیمت کارشناسی اردیبهشت ماه واگذار نموده است.

18 آبان 1399
تعداد: (36)