آرمان زنگنه: تیم ملی بسکتبال شرایط برنده شدن در جام جهانی را دارد

به گزارش وبلاگ نوکیا، آرمان زنگنه در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری جام جهانی در چین گفت: شخصا برای دومین بار است که برای دومین بار است در این مسابقات شرکت می کنم و فکر می کنم از تجربه ای که از دوره پیشین این رقابت ها دارم بتوانم برای یاری به هم تیم هایم و تحقق اهدافی که داریم، استفاده کنم.

آرمان زنگنه: تیم ملی بسکتبال شرایط برنده شدن در جام جهانی را دارد

وی به تاثیر دیدارهای تدارکاتی اخیر اشاره نمود و گفت: دیدار با تیم های اروپایی به افزایش روحیه تیمی یاری زیادی نموده است بخصوص بردی که مقابل روسیه بدست آوردیم انگیزه بازیکنان را بیشتر و اتحاد میان آنها تقویت نموده است.

این ملی پوش بسکتبال توضیح داد: این انگیزه در تیم ایجاد شده که می توانست تیم های بزرگ را هم شکست دهیم. در واقع دیدار با تیم های مطرح که از بسکتبال خوبی بهره می برند صد درصد در شرایط تیم و آمادگی بازیکنان تاثیرگذار است. در واقع این دیدارها مانند درس شب امتحان است.

زنگنه اضافه کرد: وقتی تدارکات خوب داشته باشیم می توانیم با هماهنگی بهتر در مسابقات شرکت داشته باشیم و این شرایط الان در تیم ملی بسکتبال حاکم است. با شرایطی که داریم از شانس برنده شدن در جام جهانی برخورداریم و حتی می توانیم مقابل اسپانیا به گونه ای بازی کنیم که این تیم را به چالش بکشانیم.

به گزارش وبلاگ نوکیا، جام جهانی بسکتبال با حضور 32 تیم برگزار می گردد، تیم ملی ایران 9 شهریور در اولین دیدار به مصاف پورتریکو می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آرمان زنگنه: تیم ملی بسکتبال شرایط برنده شدن در جام جهانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان زنگنه: تیم ملی بسکتبال شرایط برنده شدن در جام جهانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید