شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال در غیاب لژیونرها

به گزارش وبلاگ نوکیا، محمدرضا رجبی در تبادل نظر با خبرنگاران پیرامون برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی هندبال شرح داد و گفت: بعد از معرفی حبیبی به عنوان مربی تیم ملی، اولین جلسه هماهنگی با او برگزار گردید. قرار بر این شد تا وی طی هفته جاری اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را اعلام کند.

شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال در غیاب لژیونرها

وی اضافه کرد: تمام کوشش فدراسیون این است که اردوهای تیم ملی هرچه سریع تر آغاز گردد. این احتمال وجود دارد که اواخر ماه جاری یا حداکثر در روزهای اول خردادماه اولین مرحله اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان برپا گردد.

دبیر فدراسیون هندبال اظهار داشت: در برنامه پیشنهادی اولیه مربی تیم ملی، چند مرحله اردو و برنامه تدارکاتی در نظر گرفته شده است. البته باید برای اجرای این برنامه ها به یک جمع بندی نهایی رسیده و منابع را تأمین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این اردو لژیونرها هم حضور خواهند داشت؟، گفت: لژیونرها همچنان درگیر مسابقات لیگ اروپا هستند بنابراین تمرینات تیم ملی را با حضور بازیکنان داخلی آغاز خواهیم کرد تا در مراحل بعدی بازیکنان لژیونر هم به ما محلق شوند.

رجبی همچنین تاکید نمود که هنوز یاری مربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال معین نشده اند.

به گزارش وبلاگ نوکیا، تیم ملی هندبال ایران حضور در دو رویداد مهم انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا (انتخابی قهرمانی دنیا) پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال در غیاب لژیونرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال در غیاب لژیونرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید