آمادگی پایگاه های جهانی و ملی استان فارس برای نوروز 1401

به گزارش وبلاگ نوکیا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استا ن فارس از آمادگی پایگاه های جهانی و ملی میراث فرهنگی استان برای میزبانی از گردشگران در ایام نوروز 1401 اطلاع داد.

آمادگی پایگاه های جهانی و ملی استان فارس برای نوروز 1401

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موید محسن نژاد امروز 8 اسفندماه 1400 در نشستی با مدیران پایگاه های جهانی و ملی میراث فرهنگی در استان فارس اظهار کرد: نوروز 1401 باید دارای تمایز باشد تا با توجه به شعار شورای فرهنگ عمومی که سال آینده را قرن تازه و قرن امید نام گذاری نموده، بتواند ابزاری برای خدمت رسانی بیشتر و دریافت امید برای مردم باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه راهنمایان گردشگری و همیاران میراث فرهنگی در اماکن تاریخی و فرهنگی استان مستقر می شوند، اضافه نمود:در راستای هماهنگی و تعامل بیشتر بین نیروهای مستقر در اماکن فرهنگی تاریخی، دوره های آموزشی برای راهنمایان گردشگری و همیاران میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

او گفت: این اداره کل برپایی سفره هفت سین در اماکن فرهنگی تاریخی را با هدف گرامیداشت نوروز و ایجاد فضای دل نشین و با نشاط برای بازدیدکنندگان از این اماکن در استان فارس دنبال خواهد نمود.

محسن نژاد بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در استان فارس اشاره نمود و گفت: پشتیبانی شبانه روزی به وسیله انجمن های حرفه ای گردشگری از خدمات گردشگری ارائه شده در ایام نوروز انجام می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه نمود: با توجه به اینکه فروش بلیت بازدید اماکن فرهنگی تاریخی به شکل الکترونیکی انجام می گردد، تابلو راهنمای خرید به شیوه الکترونیکی و بعلاوه ساعات بازدید در ورودی این اماکن در استان فارس نصب خواهد شد.

سید موید محسن نژاد گفت: امکان خرید بلیت الکترونیکی به وسیله درگاه اینترنتی به آدرس tafrihati.com و نرم افزار تلفن همراه تاپ امکان پذیر است.

منبع: توریسم آنلاین

به "آمادگی پایگاه های جهانی و ملی استان فارس برای نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پایگاه های جهانی و ملی استان فارس برای نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید