آمریکا سفارتش در کابل را می بندد؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران : سفارت آمریکا در کابل اعلام نمود: سفارت در کابل باز است و همچنان باز خواهد ماند.

آمریکا سفارتش در کابل را می بندد؟

به گزارش به نقل از ایسنا، سفارت آمریکا در پیغام توییتری نوشت: طبق دستور جو بایدن، رئیس جمهوری ما به حضور پررنگ دیپلماتیک خود در کابل ادامه خواهیم داد تا طیف وسیعی از کارها را با دولت و مردم افغانستان انجام دهیم. هیچ برنامه ای برای بستن سفارت نداریم.

اسپوتنیک گزارش داد، این سفارت افزوده است، سفارت ایالات متحده دائماً در حال برنامه ریزی برای موارد احتمالی و چگونگی کاهش خطرات برای برنامه هاست. ما از چالش های امنیتی برای فعالیت در افغانستان مطلع هستیم و حضور خود را در صورت لزوم برای برطرف این چالش ها تنظیم خواهیم کرد.

در ادامه پیغام سفارت آمریکا آمده است: اطمینان داریم می توانیم کار خود را به روشی ایمن و به نفع افغانستان و روابط دو جانبه انجام دهیم. مشابه تمام مأموریت های ما در خارج از کشور، سفارت برای حفاظت ایمن از پرسنل، امکانات و برنامه های امنیتی خوبی ایجاد نموده است.

در آخر پیغام توییتری، این سفارت افزوده است، همانطور که بایدن و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه گفتند، به رغم اینکه حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان انتها می یابد، سفارت ایالات متحده برنامه های یاری های دیپلماتیک، بشردوستانه و امنیتی این کشور را در افغانستان ادامه خواهد داد. مشارکت پایدار!

پیش از در گزارش هایی آمده بود، آمریکا پس از خروج نیروهای نظامی اش از افغانستان، تعداد دیپلمات هایش را هم در این کشور کاهش می دهد.

منبع: اقتصادنیوز

به "آمریکا سفارتش در کابل را می بندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا سفارتش در کابل را می بندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید