ابتلای 3 بازیکن چلسی به کرونا در آستانه مصاف با اورتون

به گزارش وبلاگ نوکیا، تست کرونای 3 بازیکن تیم فوتبال چلسی در آستانه بازی این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس مثبت شد.

ابتلای 3 بازیکن چلسی به کرونا در آستانه مصاف با اورتون

به گزارش وبلاگ نوکیا، جولان ویروس کرونا در جزیره همچنان ادامه دارد و اکنون خبر رسیده که سه تن از اعضای تیم فوتبال چلسی هم به کووید 19 مبتلا شده اند.

چلسی قرار است امشب (پنجشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون باشد و این در حالیست که این تیم پیش از یان هافبک کروات خود متئو کواچیچ را به علت مثبت شدن تست کرونایش پس از بازگشت از بند مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارد. الان اما معین شده که توماس توخل برای مصاف با تافی ها نمی تواند روی یاری سه بازیکن دیگرش هم حساب کند که البته هویت این سه نفر هنوز معین نیست.

شیوع گسترده سویه نو کرونا موسوم به اومیکرون در بریتانیا، سبب شده که آمار مبتلایان به این ویروس در لیگ برتر انگلیس، در ابتدای هفته جاری به بالاترین اندازه خود که 42 مورد بوده افزایش پیدا کند. به سبب همین موضوع هم سه بازی از هفته هفدهم لیگ برتر جزیره شامل، مصاف منچستریونایتد با برنتفورد، واتفورد با برنلی و تاتنهام با لسترسیتی لغو گردد. اگرچه اعضای تیم فوتبال اورتون برای مصاف با چلسی وارد لندن شده اند اما معین نیست که بازی این تیم برابر شاگردان توخل به سرنوشت بازی های مذکور دچار نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابتلای 3 بازیکن چلسی به کرونا در آستانه مصاف با اورتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 3 بازیکن چلسی به کرونا در آستانه مصاف با اورتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید