اتفاق بد برای خط دفاع پرسپولیس: دومین دوگله فصل

به گزارش وبلاگ نوکیا، حالا پرسپولیس سه گل بیشتر از استقلال خورده و شاید تکرار عنوان بهترین خط دفاع لیگ کمی سخت شده باشد. ضمن اینکه تیم پدیده هم فقط 13 گل خورده و می تواند صندلی دومی قرمزها در این آیتم را تهدید کند.

اتفاق بد برای خط دفاع پرسپولیس: دومین دوگله فصل

اتفاق بد برای خط دفاع پرسپولیس: دومین دوگله فصل

پرسپولیس که در دو فصل گذشته صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر بوده و کمترین گل خورده را داشته، در بازی با سایپا نتوانست کلین شیت های خود در دو بازی قبلی را تکرار کند و عجیب اینکه دو گل خورد. اولین و آخرین باری که پرسپولیس در این فصل دو گل دریافت نموده، مربوط به بازی هفته هفدهم در اهواز مقابل فولاد است.

جدا از گل دقیقه 3 و غافلگیرکننده تعیین عباسیان از روی نقطه کرنر، گل دوم حریف در پی یک سلسله اشتباهات از خط دفاع پرسپولیس رخ داد. پاس نادری به ترابی نرسید و سایپا با استفاده از فضای پشت سر او در حالی که شجاع هم جا مانده بود، به گل دوم رسید تا پرسپولیس در این فصل برای اولین بار دو گل در جریان بازی بخورد. اتفاقی که حتی مقابل تیم های قدرتمند لیگ قهرمانان هم رخ نداد.

حالا پرسپولیس سه گل بیشتر از استقلال خورده و شاید تکرار عنوان بهترین خط دفاع لیگ کمی سخت شده باشد. ضمن اینکه تیم پدیده هم فقط 13 گل خورده و می تواند صندلی دومی قرمزها در این آیتم را تهدید کند.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "اتفاق بد برای خط دفاع پرسپولیس: دومین دوگله فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق بد برای خط دفاع پرسپولیس: دومین دوگله فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید