استقلال مقابل تیم سوم عربستان، الاهلی با ستاره سوری مقابل آبی ها

به گزارش وبلاگ نوکیا، تیم فوتبال استقلال پس از تساوی یک - یک مقابل تیم الشرطه عراق، روز دوشنبه در دیداری که در کشور کویت برگزار می گردد میزبان الاهلی عربستان است. تیمی که در آخرین دیدارش قبل از رویارویی با آبی پوشان شکست خورده و حالا زمزمه هایی مبنی بر اخراج سرمربی اش هم به گوش می رسد.

استقلال مقابل تیم سوم عربستان، الاهلی با ستاره سوری مقابل آبی ها

الاهلی در انتها هفته هجدهم لیگ برتر عربستان با 10 پیروزی، 3 مساوی، 5 شکست و کسب 33 امتیاز بعد از الهلال 41 و النصر 38 امتیازی در رده سوم جدول واقع شده است.

الاهلی از قدیمی ترین تیم های عربستان است که قدمت آن به 82 سال پیش باز می گردد. این تیم در شهر جده فعالیت می نماید و یک استادیوم اختصاصی 62 هزار نفری به اسم استادیوم ملک عبدالله دارد.

الاهلی از تیم های پر افتخار عربستان است و با 3 قهرمانی در لیگ برتر عربستان و 2 نایب قهرمانی در آسیا، از اعتبار خوبی در فوتبال آسیا و عربستان برخوردار است. آنها همچنین تا به امروز 13 بار قهرمان جام پادشاهی عربستان و 6 بار قهرمان جام ولیعهد عربستان شده اند.

ستاره این تیم در خط حمله یک مهاجم بلند قامت و نام آشنا به اسم عمر سوما می باشد. مهاجم 29 ساله و 192 سانتی که با پیراهن شماره 9 برای این تیم بازی می نماید و در کنار عمر خربین از سرشناس ترین مهاجمان اهل کشور سوریه هستند که در فوتبال آسیا فعالیت می نمایند.

ستاره سوری الاهلی آخرین بار مقابل الرائد به میدان رفت که الاهلی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و عمر سوما که در آن بازی 89 دقیقه برای تیمش بازی کرد، زننده هر 2 گل الاهلی بود. سوما بعد از آن با مصدومیت روبرو شد و 4 ملاقات الاهلی در لیگ و یک ملاقات آسیایی آنها را از دست داد. اما گفته می گردد این بازیکن به احتمال زیاد به ملاقات مقابل استقلال خواهد رسید.

عمر سوما با 14 بازی و 11 گل زده بهترین گلزن تیم الاهلی در لیگ برتر عربستان و پس از عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر با 16 و بافتیمی گومیس مهاجم 34 ساله و فرانسوی الهلال با 14 گل، در رده سوم بهترین گلزنان لیگ برتر عربستان واقع شده است.

عمر سوما خطرناک ترین مهاجم الاهلی هست، اما تنها مهاجم خطرناک این تیم نیست. یک مهاجم 28 ساله اهل کشور کیپ ورد به اسم تارمین دانینی با 190 سانت قد و با شماره 21 در نوک خط حمله این تیم حضور دارد که با 8 گل زده بعد از سوما خطرناک ترین مهاجم این تیم است.

لوکاس لیما مدافع - هافبک 28 ساله و برزیلی تیم الاهلی هم که با پیراهن شماره 60 برای این تیم بازی می نماید، یک مدافع رونده است که در خلق موقعیت و ارسال پاس های کلیدی تبحر فراوانی دارد.

در لیست بازیکنان الاهلی نام 5 دروازه بان به چشم می خورد که سنگربان اصلی این تیم، یاسر المسلم است. این دروازه بان که با پیراهن شماره یک بازی می نماید، 35 ساله است و 184 سانتی متر قد دارد. وی قدرت خوبی در بازی با پا داشته و در بازی سازی از خط دفاعی تبحر دارد.

الاهلی در اولین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده در امارات به میدان رفت و با نتیجه یک-یک متوقف شد. این تیم در هفته دوم میهمان استقلال ایران است و ملاقات بین این دو تیم از ساعت 19 روز دوشنبه 28 بهمن در کشور کویت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال مقابل تیم سوم عربستان، الاهلی با ستاره سوری مقابل آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مقابل تیم سوم عربستان، الاهلی با ستاره سوری مقابل آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید