افزایش همکاری های اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ نوکیا، همکاری های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزایش می یابد.

افزایش همکاری های اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از روابط عمومی اداره کل میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این دیدار با اشاره به همکاریهای قبلی گفت: موزه دفاع مقدس ارومیه یکی از اولویت های این بنیاد است که امیدواریم با همکاری دیگر دستگاهها بویژه اداره کل میراث فرهنگی استان شاهد راه اندازی آن باشیم.

وحیدی اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار می تواند با میراث فرهنگی تعاملات خوبی در زمینه های مختلف داشته باشد.

همچنین جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز با قدردانی از مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان گفت: با نگاه به تاریخ این استان در دوران دفاع مقدس ؛ حفظ، احیاء و معرفی صحنه های حماسی مردم آذربایجان غربی در آن دوران بسیار لازم است.

جباری اظهار کرد: زمینه های همکاری های مشترک زیادی وجود دارد که میتوان با برنامه ریزی خوب اقدامات شایسته ای را برای معرفی استان آذربایجان غربی بویژه در حوزه دفاع مقدس انجام داد.

او توضیح داد: ما آماده ایم تا در مورد اقلام و تصویرآرایی بخشهای مختلف و هم چنین راه اندازی موزه دفاع مقدس استان هرگونه همکاری را با بنیاد داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اضافه نمود: می توانیم با همکاری هم اقدام به برگزاری جشنواره هایی با موضوع دفاع مقدس در آذربایجان غربی کنیم و زوایای مختلف ایثار و شهادت مردم استان را در قالب برنامه ها و رویداد های فرهنگی به گردشگران داخلی و حتی خارجی معرفی کنیم.

جباری اضافه نمود: ما برای هرگونه همکاری با بنیاد حفظ آثار آماده ایم و توان تخصصی و تجارب همکاران را برای همکاریهای متقابل در اختیار بنیاد خواهیم گذاشت.

در این دیدار همچنین دو طرف بر احیای گذرهای های فرهنگی تاکید کردند و مقرر شد به منظور معرفی گذرهای فرهنگی استان آذربایجان غربی جلسه مشترک و سه جانبه ای با حضور مدیران کل میراث فرهنگی ، حفظ آثار وفرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده نزدیک برگزار گردد.

منبع: میراث آریا

به "افزایش همکاری های اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش همکاری های اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید